Πώς θα ανοίξεις το δικό σου επώνυμο κατάστημα ρούχων

Πώς θα ανοίξεις το δικό σου επώνυμο κατάστημα ρούχων

Mon, 18/05/2015 - 09:31 -- prosongr

Σε μια εποχή που όλοι αναζητούν ποιο θα είναι το επόμενο επιχειρηματικό τους βήμα, που διερευνούν το που μπορούν να επενδύσουν τα χρήματα τους και η επένδυση τους να έχει το μικρότερο ρίσκο αλλά ταυτόχρονα τα μέγιστα οφέλη, υπάρχει μια εταιρία στον χώρο της λιανικής που υπόσχεται όλα τα παραπάνω.

Πρόκειται για την αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων Crislia, με κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τις συλλογές της που ενθουσιάζουν την αγορά, με πολλούς κωδικούς που ανανεώνονται συνεχώς, σε άριστη ποιότητα και σε εξαιρετικές τιμές, με το εμπόρευμα παρακαταθήκη και με αρχική επένδυση της τάξεως των 25,000 Ευρώ.
Το brand Crislia λανσαρίστηκε το 2012, από την ΣΤΑΤΟ ΕΠΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της χονδρικής και λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων από το 1984. Σήμερα, οι συλλογές της Crislia είναι διαθέσιμες μέσα από ένα δίκτυο οκτώ ομώνυμων καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας σε Ερμού, Σταδίου, Αγησιλάου και Κεραμικού, στην Καλλιθέα επί της Λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου, όπως και σε Χαλκίδα, Λαμία και Λιβαδειά.
Η Crislia απευθύνεται στο γυναικείο νεανικό κοινό, καθώς ακολουθεί τις πλέον σύγχρονες τάσεις της μόδας και διαθέτει συλλογές, που καλύπτουν τις ενδυματολογικές ανάγκες της γυναίκας για όλες τις περιστάσεις, ρούχα και αξεσουάρ, sporty, chic, casual, glam look για βραδινές εμφανίσεις.
Όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι της αλυσίδας οι συλλογές της ανανεώνονται συνέχεια σε εβδομαδιαία βάση, προσφέροντας στο κοινό νέες επιλογές, όλες ιδιαίτερα προσεγμένες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και σε εξαίρετη σχέση value for money.
Η ομάδα σχεδιαστών της Crislia αποτελείται από περισσότερους από 15 επαγγελματίες που αξιολογούν διαρκώς τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών, προσφέροντας κάθε χρόνο περισσότερα από 2.500 διαφορετικά προϊόντα στα καταστήματα της.
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Crislia εστιάζονται στην ευρεία γκάμα των προϊόντων της και στις ανταγωνιστικές τιμές. Έμφαση έχει δοθεί στην εικόνα των καταστημάτων, τα οποία αποπνέουν δυναμική και φιλικότητα, είναι μοντέρνα, εργονομικά σχεδιασμένα, διευκολύνουν τις καταναλώτριες κατά τις αγορές τους και επιτρέπουν την τοποθέτηση – στήσιμο πολλών κωδικών, με ταυτόχρονη ανάδειξη των συλλογών.

ΠΗΓΗ: http://www.fpress.gr

Το Βρήκες ενδιαφέρον; Μοιράσου το!