Breaking news

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία
A

Στον «αέρα» βρίσκεται η πλατφόρμα αξιολόγησης των δημοσίων υπηρεσιών από τους πολίτες, η οποία είναι προσβάσιμη από το gov.gr και σε άτομα με αναπηρία. Είναι ένα ολοκληρωμένο ερωτηματολόγιο ποσοτικής έρευνας που θα τρέχει δύο φορές τον χρόνο (Απρίλιος - Μάιος και Οκτώβριος-Νοέμβριος). 

Η πλατφόρμα του υπουργείο Εσωτερικών θα κλείσει στις 24 Μαΐου και στις αρχές Ιουνίου, περίπου δύο εβδομάδες μετά, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα. Μέσω της πλατφόρμας οι πολίτες μπορούν να αξιολογούν τις δημόσιες υπηρεσίες όπως την ΑΑΔΕ, τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ αλλά δεν μπορούν να αξιολογήσουν την ελληνική αστυνομία ή τις υπηρεσίες της Υγείας.

Βήμα-βήμα η διαδικασία

Το Proson.gr σας παρέχει τη διαδικασία αναλυτικά στον παρακάτω οδηγό:

Αρχικά, μπαίνετε στην εφαρμογή https://axiologisi.ypes.gov.gr. Θα σας εμφανιστεί το εξής μήνυμα στο οποίο θα πατήσετε «Είσοδος».

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Η είσοδος γίνεται με κωδικούς Taxisnet ώστε και να διασφαλίζεται η ανωνυμία και η μοναδικότητα της συμμετοχής.

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Στη συνέχεια, επιβεβαιώνεται τα στοιχεία σας. Τα μοναδικά που συλλέγονται είναι η ο Δήμος στον οποίο διαμένετε, ο ταχυδρομικός κώδικα και η ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκετε.

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Αφού πατήσετε επιβεβαίωση, θα βρεθείτε στο «περιβάλλον» της αξιολόγησης όπου βρίσκεται το σχετικό ερωτηματολόγιο, το οποίο είναι πλήρως ανωνυμοποιημένο και η επεξεργασία των απαντήσεων θα γίνει ομαδοποιημένα. 

Αξιολόγηση Υπηρεσιών Κεντρικής Κυβέρνησης

Αρχικά, θα ξεκινήσετε αξιολογώντας της Υπηρεσίες Κεντρικής Κυβέρνησης, όπως την ΑΑΔΕ, τον e-ΕΦΚΑ, τη ΔΥΠΑ, το Κτηματολόγιο, την Αστική Συγκοινωνία και τις Υπηρεσίες αδειών διαμονή αλλοδαπών, όπου παρουσιάζεται η πρώτη ερώτηση:

«1. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10, όπου το 1 σημαίνει «καθόλου ικανοποιημένος/η» και το 10 σημαίνει «απόλυτα ικανοποιημένος/η», πώς θα αξιολογούσατε τις παρακάτω υπηρεσίες, όταν τις επισκέπτεστε/χρησιμοποιείτε με φυσική παρουσία;»

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Αν δεν έχετε έχετε άποψη για μια υπηρεσία ή δεν είναι διαθέσιμη στον τόπο μόνιμης κατοικίας σας, μπορείτε να επιλέξετε το κουμπί «Δεν έχω άποψη».

Παρακάτω, εμφανίζεται η εξής ερώτηση για τις υπηρεσίες ΑΑΔΕ, MyHealth, Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, Ψηφιακές Υπηρεσίες Κτηματολογίου: 

«2. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10, όπου το 1 σημαίνει «καθόλου ικανοποιημένος/η» και το 10 σημαίνει «απόλυτα ικανοποιημένος/η», πώς θα αξιολογούσατε τις παρακάτω ψηφιακές υπηρεσίες;»

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Η επόμενη ερώτηση για τις υπηρεσίες Υπεύθυνη Δήλωση / Εξουσιοδότηση, Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου, Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, Ραντεβού για έκδοση νέας Αστυνομικής Ταυτότητας, Αναφορά περιστατικού παραβατικότητας από ή σε βάρος ανηλίκου, Gov.gr wallet – εισιτήρια για αγώνες, Ηλεκτρονικό Παράβολο, Gov.gr wallet, Ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου και ιδιωτικού συμφωνητικού, είναι η ακόλουθη: 

«3. Ειδικά για τις υπηρεσίες του Gov.gr, σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10, όπου το 1 σημαίνει «καθόλου ικανοποιημένος/η» και το 10 σημαίνει «απόλυτα ικανοποιημένος/η», πώς θα αξιολογούσατε τις παρακάτω ψηφιακές υπηρεσίες;»

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία
Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

 

Αξιολόγηση Υπηρεσιών Αυτοδιοίκησης

Στη συνέχεια θα αξιολογήσετε της υπηρεσίες της αυτοδιοίκησης. Οι απαντήσεις που αφορούν την αυτοδιοίκηση (δήμους και περιφέρειες) αφορούν το δήμο (και επομένως και την περιφέρεια) που έχετε δηλώσει ως μόνιμη κατοικία στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας.

Μπορείτε να αξιολογήσετε τα ακόλουθα: Κατάσταση Οδικού Δικτύου αρμοδιότητας Περιφέρειας , Ψηφιακές Υπηρεσίες Περιφέρειας, Ψηφιακές Υπηρεσίες Δήμου, Κατάσταση Οδικού Δικτύου αρμοδιότητας Δήμου, Καθαριότητα, Ηλεκτροφωτισμός, Κοινωνικές Υπηρεσίες, ΚΑΠΗ / Λέσχες Φιλίας, Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», Υποδομές σχολικών κτιρίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Παιδικοί / Βρεφικοί Σταθμοί, Χώροι Πρασίνου / Πάρκα, Παιδικές Χαρές, Χώροι Στάθμευσης, Δημοτικά Ιατρεία, Ανακύκλωση απορριμμάτων, Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία), Δημοτική Συγκοινωνία, Κατάσταση πεζοδρομίων, Υποδομές για ΑμεΑ (πχ. Ράμπες σε πεζοδρόμια, θέσεις αναπήρων), Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, Δημοτική Αστυνομία, Πρόγραμμα διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς (σκύλων και γατών)

Η πρώτη ερώτηση είναι η εξής: «Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10, όπου το 1 σημαίνει «καθόλου ικανοποιημένος/η» και το 10 σημαίνει «απόλυτα ικανοποιημένος/η» πώς θα αξιολογούσατε τις παρακάτω υπηρεσίες, αρμοδιότητας των Δήμων και Περιφερειών;»

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

 

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

 

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Αφού συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο, θα απαντήσετε στις εξής ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής: «Τι από τα παρακάτω έχετε κάνει τους τελευταίους 12 μήνες;» «Έχετε παιδί ή παιδιά;»

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

Τέλος, μπορείτε να απαντήσετε με δικά σας λόγια στις ερωτήσεις: «Ποια άλλη υπηρεσία / διαδικασία θα σας ενδιέφερε να γίνει ψηφιακή;» και «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω χώρο για προτάσεις και παρατηρήσεις/ διευκρινίσεις σχετικά με τις υπηρεσίες που αξιολογήσατε.»

Αξιολόγηση δημοσίου από τους πολίτες: Βήμα-βήμα η διαδικασία

 Αφού σιγουρευτείτε πως συμπληρώσατε όλα τα πεδία, επιλέγετε «Οριστική Υποβολή», ενώ αν δεν είστε σίγουροι για τις απαντήσεις σας, μπορείτε να ξεκινήσετε εκ νέου πατώντας «Καθαρισμός».

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις