Breaking news

aade asep
A

Ποίκιλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών, να «ρίξει» τις βάσεις, από το 55 στο 40, στον γραπτό διαγωνισμό για την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Η απόφαση κρίθηκε ως επιβεβλημένη, καθώς από τις 822 θέσεις που είχαν προκηρυχθεί, τουλάχιστον οι 565 μένουν κενές. Άλλωστε, αν δεν «χαμήλωναν» οι βάσεις, η επόμενη λύση ήταν να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός, κάτι που όμως είναι ιδιαιτέρως χρονοβόρο αλλά και κοστοβόρο.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι από τους σχεδόν 11.500 υποψήφιους που προσήλθαν στις εξετάσεις, μόλις οι 515 κατάφεραν να πιάσουν τη βάση του διαγωνισμού!

Για να λύσει το ζήτημα το υπουργείο Εσωτερικών αποφάσισε να «χαμηλώσει» τις βάσεις από το 55 στο 44, με σχετική διάταξη που υπάρχει στο Νομοσχέδιο που κατέθεσε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή και έχει τίτλο: «Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα-Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των ΟΤΑ α΄ και β' βαθμού και των αποκεντρωμένων διοικήσεων και για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών».

Το εν λόγω Νομοσχέδιο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση και θα μείνει αναρτημένο για σχολιασμό έως και αύριο, Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου και ώρα 16:00.

Αντικρουόμενες αντιδράσεις

Οι αντιδράσεις που έχε προκαλέσει η σχετική διάταξη, που ρυθμίζει τις βάσεις για τον γραπτό διαγωνισμό της ΑΑΔΕ, είναι ποίκιλες και αντικρουόμενες. Μάλιστα, εάν δει κανείς το προς δια δημόσια διαβούλευση Νομοσχέδιο, θα παρατηρήσει χιλιάδες σχόλια κάτω από το «επίμαχο» άρθρο 20.

Στα σχόλια υπάρχουν πολίτες που συμφωνούν και επικροτούν την απόφαση της κυβέρνησης αλλά και άλλοι που είναι εντελώς αντίθετοι. 

Παραθέτουμε ορισμένα από τα σχόλια που μπορείτε να διαβάσετε κάτω από το άρθρο 20, το οποίο βρίσκεται ΕΔΩ αναρτημένο προς δημόσια διαβούλευση. 

Ελένη: «Δίκαιη ρύθμιση που θα οδηγήσει στην κάλυψη των εκατοντάδων κενών θέσεων που προέκυψαν. Εκπληρώνεται έτσι ο σκοπος του συγκεκριμένου διαγωνισμού που ήταν η στελέχωση της ΑΑΔΕ από υπαλλήλους με ικανοποιητικό επίπεδο γνώσεων και στα 3 μαθήματα.
Επειδή πολλοί επικαλούνται τη μη ύπαρξη βάσης ανά μάθημα στον 1Γ/2017 ήθελα να τονίσω ότι τότε το minimum που μπορούσε να γράψει κάποιος ώστε να θεωρηθεί επιτυχών το 2017 ( σταθμισμένος ΜΟ > 60%) ήταν το 47% στο γνωστικό μάθημα δεδομένου ότι έγραφε 100% στις λεκτικές δεξιότητες».

Βαλεντίνα: «Είναι παράνομη κ αντισυνταγματική η πτώση της βάσης για να περάσουν οι αποτυχόντες. Θα ξεσηκωθούν αποτυχόντες παλαιότερων διαγωνισμών που σεβάστηκαν το αποτέλεσμα
Θα ξεσηκωθούν και όσοι έκριναν ότι είναι δύσκολη η ύλη, ότι δε θα πιάσουν τη βάση και δεν πήγαν να γράψουν.
Στις κενές θέσεις να τοποθετηθούν οι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ κ απολυμένοι υπάλληλοι της πρώην Αγροτικής Τράπεζας, οι οποίοι οδηγούνται στην ανεργία από την τράπεζα Πειραιώς. Το ζητάνε εδώ κ 10 χρόνια».

Βασίλης: «Ότι πιο δίκαιο μπορούσε να εφαρμοστεί. Σωστή η ενέργεια της Κυβέρνησης».

Ιωάννης: «Η απόφαση κρίνεται άδικη και λογικά θα καταπέσει νομικά ως παράνομη και καταχρηστική, καθώς πρόκειται για αλλαγή των κριτηρίων εκ των υστέρων!!! Δηλαδή, να έχουμε αποτυχόντες, αλλά διορισθέντες με το ζόρι; Με το σκεπτικό αυτό, αποτυχόντες άλλων διαγωνισμών θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κι αυτοί κάποια θέση! Για ποια αξιοκρατία μιλάμε; Ως πολίτης και ως έμμεσα εργοδότης δεν το δέχομαι αυτό!»

Τι προβλέπει το άρθρο 20

Ειδικότερα, το άρθρο 20, του Νομοσχέδιου αναφέρει: 

«Πλήρωση θέσεων στην ΑΑΔΕ. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά 822 θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία».

Δείτε ολόκληρο το Νομοσχέδιο πατώντας ΕΔΩ

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις