Οι ρομαντικοί οραματιστές, οι οποίοι πριν από περίπου 100 χρόνια, ίδρυσαν τις μεγάλες ομάδες του ελληνικού αθλητισμού που πλέον αριθμούν αμέτρητους οπαδούς, θα ντρέπονταν σήμερα που στο όνομα της δήθεν αγάπης και του πάθους για τον σύλλογο, κάποια αρρωστημένα μυαλά βγάζουν μαχαίρια και αφαιρούν ζωές. Ο αθλητισμός είναι ζωή, δεν είναι θάνατος και ουδείς έχει το δικαίωμα εις το όνομα της φανέλας, του εμβλήματος και της ιστορίας ενός συλλόγου να βάφει τα χέρια του με αίμα.