Breaking news

Νοσοκομείο Αγία Όλγα: Διέρρηξαν τον ναό και έκλεψαν το παγκάρι
A
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Τον Ιερό Ναό Αγίας Όλγας, εντός του Νοσοκομείου «Αγία Όλγα» στη Νέα Ιωνία, διέρρηξαν άγνωστοι, με το περιστατικό να διαπιστώνεται σήμερα το πρωί της Δευτέρας 12 Μαΐου.

Άγνωστοι δράστες, πιθανόν τις νυχτερινές ώρες, αφού διέρρηξαν παράθυρο του ναού, εισήλθαν σε αυτόν και στη συνέχεια βεβήλωσαν και έσπασαν τις εικόνες και στη συνέχεια έσπασαν το παγκάρι απ’ όπου αφαίρεσαν χρήματα.

Τις εικόνες καταστροφής αντίκρισε το πρωί ο εφημέριος του ναού ο οποίος και κάλεσε την αστυνομία, ενώ διενεργείται έρευνα σε μία προσπάθεια να ταυτοποιηθούν οι δράστες και να εντοπιστούν.

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Δημοφιλείς Ειδήσεις