Breaking news

ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ
A

Ένα περιστατικό που προκαλεί έντονο προβληματισμό και συγκίνηση έρχεται στο φως, με πρωταγωνίστρια μία γυναίκα που πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας, η οποία κατήγγειλε απάνθρωπη συμπεριφορά από αεροπορική εταιρεία.

Όπως ανέφερε η ίδια στο MEGA, ενώ είχε ταξιδέψει από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα για την καθιερωμένη θεραπεία της και είχε προγραμματίσει την επιστροφή της μαζί με τον ανήλικο γιο της, η εταιρεία αρνήθηκε την επιβίβασή τους στην πτήση με τη δικαιολογία πως οι βαλίτσες τους δεν χωρούσαν στο αεροσκάφος – παρά το γεγονός ότι τα εισιτήριά τους ήταν έγκυρα και το check-in είχε ήδη πραγματοποιηθεί.

«Είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο σχεδόν μιάμιση ώρα νωρίτερα, πήγαμε κανονικά στο γκισέ, δώσαμε ταυτότητες, έγινε το check-in, πήραν τις βαλίτσες μας. Λίγο πριν την επιβίβαση, μας ενημέρωσαν πως οι βαλίτσες δεν χωρούν και δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε», αναφέρει η ίδια, μην μπορώντας να κρύψει την απογοήτευσή της.

Η γυναίκα, που στηρίζεται σε ειδικό αμαξίδιο για τη μετακίνησή της, πρότεινε να μεταφέρουν οι ίδιοι τις αποσκευές στο χώρο αποσκευών καμπίνας, ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία – ωστόσο, το προσωπικό της εταιρείας απέρριψε την πρόταση.

Το πιο επώδυνο σημείο της εμπειρίας, όμως, δεν ήταν μόνο η άρνηση επιβίβασης, αλλά η αναλγησία που –όπως λέει– αντιμετώπισαν όταν ζήτησαν να μπουν στην επόμενη πτήση.

«Μας είπαν ‘δεν χωράτε σε καμία πτήση’. Ζήτησα να κλείσουμε εισιτήρια για την επόμενη μέρα, αλλά μου είπαν ότι λόγω της χαμηλής τιμής του εισιτηρίου μας (που είχε αγοραστεί ένα μήνα πριν), τώρα θα πρέπει να πληρώσουμε τα διπλά», καταγγέλλει η ίδια.

Μέσα σε όλη αυτή την ταλαιπωρία, ο γιος της άρχισε να κλαίει, βλέποντας τη μητέρα του να αγωνιά και να νιώθει έντονα συμπτώματα κόπωσης. Όπως περιγράφει, η ψυχολογική πίεση της στιγμής επιδείνωσε την κατάστασή της, προκαλώντας μουδιάσματα και αίσθημα «παγώματος» σε όλο της το σώμα.

«Ήταν πολύ σκληρό όλο αυτό που περάσαμε. Ένιωσα εγκατάλειψη, ένιωσα ντροπή, ένιωσα αδικία. Δεν μου απάντησαν ούτε στο email που έστειλα στην εταιρεία. Αν δεν δικαιωθώ, θα κινηθώ νομικά», σημειώνει συγκινημένη.

Το περιστατικό εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την πολιτική εξυπηρέτησης επιβατών με αναπηρία από τις αεροπορικές εταιρείες και το κατά πόσο διασφαλίζονται τα δικαιώματά τους κατά τη διάρκεια μετακινήσεων που είναι συχνά ζωτικής σημασίας για την υγεία τους.

Η καταγγελία παραμένει αναπάντητη από την πλευρά της εταιρείας, την ώρα που η κοινή γνώμη ζητά εξηγήσεις – και δικαίωση.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις