Breaking news

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Εκ νέου συγκέντρωση ιδιοκτητών συνεργείων αύριο στο ΥΠΕΘΟ
A

Αύριο, Τετάρτη, στις 11 το πρωί οι ιδιοκτήτεις συνεργείων θα προχωρήσουν σε νέα απεργιακή κινητοποίηση, αυτή τη φορά έξω από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, έτσι ώστε να διαμαρτυρηθούν για το «Ψηφιακό Πελατολόγιο».

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα σήμερα, Τρίτη, ημέρα πρεμιέρας του Ψηφιακού Πελατολογίου, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της ΑΑΔΕ. Οι ιδιοκτήτες μικρών συνεργείων, μέλη ομοσπονδιών και σωματείων έδωσαν «ραντεβού» έξω από τα κεντρικά της ΑΑΔΕ, στην Πειραιώς, ύστερα από κάλεσμα του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Μηχανών - Αυτοκινήτων Αθηνών και Πειραιώς (ΣΙΣΕΜΑ).

Όπως αναφέρει ο ΣΚΑΪ, αντιπροσωπεία τεσσάρων ατόμων από τον κλάδο των ηλεκτρολόγων, των φανοποιών και των μηχανικών πραγματοποίησαν συνάντηση με τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή. Μεταξύ αυτών ήταν στη συνάντηση και  ο Γρηγόρης Μόφορης, Πρόεδρος Ιδιοκτητών Συνεργείων Αττικής.

Οι τέσσερις αντιπρόσωποι ζήτησαν παράταση της εφαρμογής του «Ψηφιακού Πελατολογίου» μέχρι το τέλος του χρόνου, με το αίτημά τους να μη γίνεται δεκτό.

Τι αναφέρει ο ΣΙΣΕΜΑ

Ο ΣΙΣΕΜΑ υποστηρίζει ότι «η εφαρμογή του «Ψηφιακού Πελατολογίου» δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία των μικρών επιχειρήσεων του κλάδου που στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι αυτοαπασχολούμενοι ή απασχολούν λίγους εργαζόμενους.

Οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικροί επαγγελματίες, πέρα από τις συνηθισμένες εργασίες, από την διάγνωση βλαβών και την επισκευή τους είμαστε επιφορτισμένοι με παραγγελίες ανταλλακτικών, πληρωμές, εισπράξεις, τηλέφωνα, προσφορές, παραλαβή και παράδοση αυτοκινήτων, επικοινωνία με πελάτες κλπ. Η νέα ρύθμιση έρχεται να επεκτείνει τον χρόνο που απαιτείται για την προετοιμασία των εργασιών αυτών.

Στην ουσία να διευρύνει παραπέρα το ωράριο εργασίας του κάθε αυτοαπασχολουμένου συνάδελφου, που δεν έχει την πολυτέλεια να προσλάβει εξειδικευμένο προσωπικό για όλες αυτές τις ψηφιακές διαδικασίες, και είναι υποχρεωμένος να διεκπεραιώσει μονός του» αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει:

Ο «ψηφιακός εκσυγχρονισμός» μας φόρτωσε με αρκετή επιπλέον ψηφιακή απασχόληση. My data ηλεκτρονικά τιμολόγια, ηλεκτρονικά δελτία αποστολής, ηλεκτρονικό μητρώο αποβλήτων, ψηφιακή κάρτα εργασίας, ψηφιακό μητρώο συνεργείων κλπ.

Το νέο μέτρο χειροτερεύει την κατάσταση. Απαιτεί κατ’ ελάχιστο χρόνο 15-20 λεπτά (απλή είσοδο, καταγραφή εργασίας, κόστους, έξοδο) για κάθε όχημα χωρίς να υπολογίζονται οι διάφορες μεταβολές που μπορούν να διπλασιάσουν τον χρόνο αυτό (έξοδο για δοκιμή, έξοδο από τις εγκαταστάσεις και επανείσοδο, μετάβαση του αυτ/του σε συνεργάτη για εκτέλεση άλλων εργασιών πχ ευθυγράμμιση) κλπ.

Άμεση συνέπεια είναι το άγχος από την εντατικοποίηση των εργασιών, καλλιεργείται το έδαφος λαθών και παραλείψεων που όμως επισύρουν αυτόματα πρόστιμα, πολύ περισσότερο σε συνάδελφους με λιγότερες ψηφιακές δεξιότητες. Δεν είναι ίδια η κατάσταση για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου που έχουν έτσι και αλλιώς οργανωμένο λογιστήριο και εξειδικευμένο προσωπικό που μπορεί εύκολα να φέρει σε πέρας τέτοιου είδους διαδικασίες. Οι μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν την δυνατότητα αυτή, θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση.

Δεν μας πείθουν τα περί πάταξης της «φοροδιαφυγής». Τέτοιες εκστρατείες από τις κυβερνήσεις, γίνεται για να κρύψουν φορομπηχτικά μέτρα. Δηλαδή τα πρόστιμα των κάθε λογής αυτοματοποιημένων ελέγχων, αυτός είναι ο στόχος της κυβέρνησης, όπως παραδέχτηκε και ο διοικητής της ΑΑΔΕ. Η αύξηση, δηλαδή, της φορολογικής επιβάρυνσης των αυτοαπασχολούμενων του κλάδου», καταλήγει.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις