Μια 37χρονη μητέρα συνελήφθη στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, καθώς φέρεται να έθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 11:00 το βράδυ, όταν αστυνομικοί εντόπισαν τη γυναίκα να κάθεται σε πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, η 37χρονη βρισκόταν εμφανώς σε κατάσταση μέθης λόγω κατανάλωσης αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.