Μια μητέρα από τις Ηνωμένες Πολιτείες βρέθηκε προ εκπλήξεως όταν διαπίστωσε ότι ο οχτάχρονος γιος της είχε παραγγείλει δεκάδες χιλιάδες γλειφιτζούρια από τον λογαριασμό της στο Amazon, εν αγνοία της, ενώ έπαιζε με το κινητό της.
Η Χόλι ΛαΦέιβερς αποκάλυψε πως ο μικρός Λίαμ, ο οποίος ήθελε να οργανώσει ένα «καρναβάλι» για τους φίλους του, αποφάσισε να παραγγείλει 70.000 γλειφιτζούρια Dum-Dum, που προορίζονταν –όπως εξήγησε ο ίδιος– ως έπαθλα για τα παιχνίδια.
«Μου είπε ότι ήθελε να κάνει ένα καρναβάλι και ότι αυτά θα ήταν τα δώρα. Ήταν ευγενικός και φιλικός με τους φίλους του», δήλωσε η κ. ΛαΦέιβερς.
Ωστόσο, το «παιχνίδι» του μικρού είχε και κόστος: όταν η μητέρα του έλεγξε τον τραπεζικό της λογαριασμό, διαπίστωσε πως είχε χρεωθεί με περίπου 4.000 δολάρια (περίπου 3.000 λίρες). «Όταν είδα το ποσό, σχεδόν λιποθύμησα», είπε χαρακτηριστικά.
Τα γλειφιτζούρια έφτασαν στην πόρτα της
Μέχρι να προσπαθήσει να ακυρώσει την παραγγελία, ήταν ήδη αργά: 22 κούτες γεμάτες γλειφιτζούρια είχαν ήδη φτάσει στο σπίτι της. Ακόμα πιο ανησυχητικό ήταν το γεγονός ότι 8 επιπλέον κούτες ήταν κάπου καθ' οδόν, χωρίς σαφή παραλήπτη.

Μετά από επίσκεψη στο ταχυδρομείο, κατάφερε να επιστρέψει τις αδιάθετες κούτες στον αποστολέα, όμως η προσπάθεια για επιστροφή χρημάτων αποδείχθηκε πιο χρονοβόρα.
Τελικά πήρε τα χρήματά της πίσω
Μετά από επικοινωνία με την τράπεζα και επαφές με τοπικά μέσα ενημέρωσης, η Amazon επικοινώνησε μαζί της και αποφάσισε να της επιστρέψει το ποσό.
«Ύστερα από μια δύσκολη μέρα με την τράπεζα και μερικά τηλέφωνα από ειδησεογραφικά πρακτορεία, η Amazon με κάλεσε και επιβεβαίωσε ότι θα μου επιστρέψει τα χρήματα», ανέφερε η ίδια σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πλέον, η κ. ΛαΦέιβερς έχει φροντίσει να τροποποιήσει τις ρυθμίσεις στο κινητό της, ώστε να μην υπάρξει… άλλη έκπληξη στο μέλλον.