Breaking news

oikonomou
A
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Πάνω από τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν την επόμενη πενταετία για προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων, σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γιάννη Οικονόμου.

Σε ανάρτησή του στο Twitter, ο κ. Οικονόμου αναφέρεται στο πρόγραμμα «ΗΛΕΚΤΡΑ» ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων στο Δημόσιο.

«Ενώ ήδη εφαρμόζεται το "Εξοικονομώ 2021" προχωρά η εφαρμογή του προγράμματος "ΗΛΕΚΤΡΑ" για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων του Δημοσίου», αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Οικονόμου.

Και επισημαίνει: «Με σχέδιο την επόμενη 5ετία θα κινητοποιηθούν πάνω από 4 δισ. ευρώ για προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων».

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Δημοφιλείς Ειδήσεις