Breaking news

Η αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών θα δημιουργήσει νέα χρέη, όπως εκτιμούν οι ΜμΕ
A

Τέλος μπήκε στην αναμονή των δικαιούχων του Youth Pass, καθώς την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου άνοιξε και επισήμως η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων των voucher αξίας 150 ευρώ.

Η ενίσχυση αφορά περίπου 200.000 νέους ηλικίας 18 και 19 ετών, ενώ μάλιστα οι αιτήσεις, κατά το πρώτο 24ωρο από το άνοιγμα της πλατφόρμας, έφτασαν τις 44.000.

Το Youth Pass, έρχεται να δομηθεί σε παρόμοιο μοτίβο με εκείνο του Freedom Pass που είχε δοθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς έχει την μορφή μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας την οποία οι δικαιούχοι θα μπορούν να τη χρησιμοποιούν σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του πολιτισμού, του τουρισμού και των μεταφορών.

Σημειώνεται ότι, δικαιούχοι του Youth Pass, είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος που έχουν συμπληρώσει το 18ο ή 19ο έτος της ηλικίας τους εντός του προηγούμενου από την αίτηση έτους και υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα.

Οι ενισχύσεις θα έχουν αποσταλεί στα πιστωτικά ιδρύματα έως και την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου και όλοι οι δικαιούχοι θα λάβουν την ενίσχυση έως και την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου.

Η χρήση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας πραγματοποιείται αποκλειστικά με ηλεκτρονικές συναλλαγές ή μέσω συσκευής, η οποία υποστηρίζει την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών, ήτοι μέσω ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία δίνεται η δυνατότητα απευθείας χρέωσης της άυλης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας με τη συμπλήρωση των στοιχείων της ή με τη χρήση εφαρμογής σε ηλεκτρονική συσκευή που υποστηρίζει τη λειτουργία ανέπαφων συναλλαγών μέσω ασύρματης σύνδεσης δύο συσκευών με απλή επαφή ή προσέγγισή τους (τεχνολογία NFC - Near Field Communication)

Πού μπορείτε να εξαργυρώσετε το voucher των 150 ευρώ

Σύμφωνα με το ΦΕΚ, οι δικαιούχοι μπορούν να εξαργυρώνουν το voucher στις εξής επιχειρήσεις:

  • Λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα
  • Υπεραστικές σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών
  • Αστικές και προαστιακές χερσαίες μεταφορές επιβατών
  • Εκμετάλλευση ταξί
  • Άλλες χερσαίες μεταφορές επιβατών π.δ.κ.α.
  • Θαλάσσιες και ακτοπλοϊκές μεταφορές επιβατών
  • Εσωτερικές πλωτές μεταφορές επιβατών
  • Αεροπορικές μεταφορές επιβατών
  • Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα
  • Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής
  • Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα
  • Άλλα καταλύματα
  • Δραστηριότητες προβολής κινηματογραφικών ταινιών
  • Ενοικίαση και εκμίσθωση εξοπλισμού πλωτών μεταφορών
  • Δραστηριότητες ταξιδιωτικών πρακτορείων
  • Δραστηριότητες γραφείων οργανωμένων ταξιδιών
  • Άλλες δραστηριότητες υπηρεσιών κρατήσεων και συναφείς δραστηριότητες
  • Τέχνες του θεάματος
  • Υποστηρικτικές δραστηριότητες για τις τέχνες του θεάματος
  • Καλλιτεχνική δημιουργία
  • Εκμετάλλευση αιθουσών θεαμάτων και συναφείς δραστηριότητες
  • Δραστηριότητες μουσείων
  • Λειτουργία ιστορικών χώρων και κτιρίων και παρόμοιων πόλων έλξης επισκεπτών
  • Δραστηριότητες βοτανικών και ζωολογικών κήπων και φυσικών βιοτόπων
  • Εγκαταστάσεις γυμναστικής
  • Άλλες δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας

Υποβολή αιτήσεων 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν αίτηση μέσω ειδικής πλατφόρμας του gov.gr και συγκεκριμένα στο vouchers.gov.gr.

Έπειτα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  • Η είσοδος του δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησης του δικαιούχου με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
  • Μετά την είσοδό του στην εφαρμογή, ο δικαιούχος καταχωρίζει στα εμφανιζόμενα στο σύστημα πεδία τα στοιχεία επικοινωνίας, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, το πιστωτικό ίδρυμα που επιλέγει για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και αιτείται την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού.

Χρειάζεται ωστόσο προσοχή στο βήμα της δήλωσης του κινητού, καθώς υπάρχει μία προϋπόθεση που μπορεί να σας στερήσει το voucher. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο δυνητικά δικαιούχος θα πρέπει να έχει εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ), ώστε να επιβεβαιώσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου. Φυσικά, είναι δυνατή η υποβολή αιτήσεως για το Youth Pass μέσω ΚΕΠ.

Κατόπιν της διενέργειας των πληρωμών των ενισχύσεων αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικαιούχου που έχει δηλωθεί στην αίτηση για τη λήψη της οικονομικής διευκόλυνσης, για την επιτυχή πίστωση της ενίσχυσης που καταβλήθηκε ή ενημέρωση σε περίπτωση απόρριψής της.

Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησής και τι σημαίνουν

  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
  • ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
  • ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
  • ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ): Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Στην περίπτωση αυτή ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102157518 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).

Τι σημαίνουν τα μηνύματα κατάστασης του Πίνακα Πληρωμών

  • ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.
  • ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ - ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Στην περίπτωση αυτή ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ: Aπαιτείται επανέλεγχος πλήρωσης των προϋποθέσεων χορήγησης της οικονομικής ενίσχυσης, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πληρωμή για το επόμενο έτος, έως την αναγραφόμενη ημερομηνία.
  • ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102157518 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).

Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας

Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας είναι η Viva Wallet, η Τράπεζα Eurobank και Τράπεζα Alpha Bank.

Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των ως άνω ιδρυμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Προγράμματος Youth Pass παραμένουν ενεργές για δύο έτη από τον επόμενο μήνα της έκδοσής τους. Μετά την πάροδο του διαστήματος αυτού δεν είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις