CLOSE

Breaking news

Πιερρακάκης: Τι είπε για το μισθολόγιο, την αξιολόγηση, τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ
A

Ολοκληρώθηκε η χθεσινή συνάντηση του υπουργού Παιδείας, Κυριάκου Πιερρακάκη, με το ΔΣ της ΟΛΜΕ. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν η υφυπουργός Παιδείας (Για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Εκπαίδευσης) Δόμνα Μιχαηλίδου και  ο νέος Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘΑ, Γιάννης Κατσαρός.

Στην πρώτη αυτή συνάντηση ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε τα βασικά ζητήματα που έθεσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ, που αφορούν το σύνολο των εκπαιδευτικών, όπως το νέο μισθολόγιο, τη μονιμοποίηση και την αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, αλλά και το νέο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που θα αφορά αποκλειστικά εκπαιδευτικούς.

Ύστερα από την θύελλα αντιδράσεων που ξέσπασε από τις προγραμματικές δηλώσεις του για το θέμα, ο υπουργός δήλωσε ότι υπήρξε υπερβολική αντίδραση κι ότι δε θα θίξουν τους αναπληρωτές που έχουν βάλει πλάτη.

Όπως επισημαίνει σε δήλωσή του ο εκπρόσωπος των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Συσπειρώσεων Κινήσεων Δ.Ε., Ακρίτα Καλούσης, στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στη συνάντηση με τον υπουργό, στις βλέψεις του υπουργείου είναι η δημιουργία ενός υβριδικού τρόπου διορισμού που θα συγκεράσουν το «νέο αίμα» των εκπαιδευτικών με αυτούς που εργάζονται χρόνια στην εκπαίδευση, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να δημιουργήσει αντιμαχόμενες ομάδες και να επιβάλλει έναν κανιβαλικό ανταγωνισμό ανάμεσα τους, με τεχνητές διαχωριστικές γραμμές.

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ και προσοντολόγιο

Ο κ. Πιερρακάκης κάλεσε την ΟΛΜΕ να της προτείνει ένα σύστημα διορισμού προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο εμπλέξει την ΟΛΜΕ στη επίλυση ενός προβλήματος που διαχρονικά δημιουργήσαν οι κυβερνήσεις και στη βάση της παραπάνω λογικής της κυβέρνησης.  

Εκεί τονίστηκε ότι αν προχωρούσε άμεσα σε διορισμούς όλων αυτών που εργάζονται χρόνια ως αναπληρωτές, αλλά και συνταξιοδοτούνταν οι εκπαιδευτικοί όχι στα 67 αλλά πολύ νωρίτερα, όπως πριν τα μνημόνια, δεν θα υπήρχε λόγος για να συζητηθεί περεταίρω το θέμα. Ωστόσο, δεν θέλησε να απαντήσει επί συγκεκριμένου.

Πώς θα εξετάζονται οι εκπαιδευτικοί στον γραπτό διαγωνισμό

Υπενθυμίζεται πως σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ, κ. Θανάσης Παπαϊωάννου, αναφέρθηκε στο διορισμό των εκπαιδευτικών, στην επιλογή διευθυντών και αναπληρωτών, αλλά και στο γεγονός ότι θα ήθελε ένα πιο απλό σύστημα μοδιοδότησης ή γραπτό διαγωνισμό. Μάλιστα, δε δίστασε να αναγνωρίσει τα αρνητικά σημεία στο θέμα του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, δηλώνοντας πως: «Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ένα ζήτημα έντονα φορτισμένο, αρνητικό προς το υπάρχων σύστημα», προσθέτοντας ότι το βασικό πρόβλημα για το ΑΣΕΠ είναι οι ενστάσεις.

«Είτε θα πάμε σε ένα πιο απλό σύστημα μοριοδότησης και δεν θα μετράνε όλα αυτά τα κριτήρια που υπάρχουν και ένα πιο απλό σύστημα καταγραφής των αιτήσεων ή υπάρχει η λύση του γραπτού διαγωνισμού».

Παράλληλα αναφέρθηκε στη διαδικασία της γενικής παιδείας: «Η οποία θα γίνει και θα ισχύσει για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια» αναφέροντας ότι σκοπός είναι η αποφυγή χιλιάδων ενστάσεων.

Στο θέμα του γραπτού διαγωνισμού των εκπαιδευτικών που εξαγγέλθηκε, τόσο από τον πρωθυπουργό, όσο και από τον υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, δήλωσε πως ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς βγάζει στην επιφάνεια πολλά ερωτήματα, όπως το αν θα υπάρχει εξέταση δεξιοτήτων και σε τι μαθήματα θα εξετάζονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις