Breaking news

Προσλήψεις αναπληρωτών: Τέλος στο «κενό χρόνου» μεταξύ α' και β' φάσης
A

Η υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια συνάντησης με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) ένα πακέτο παρεμβάσεων, με βασικούς πυλώνες την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού στα σχολεία και την επιτάχυνση των διαδικασιών πρόσληψης.

Η κ. Ζαχαράκη δεσμεύτηκε για σημαντική μείωση του διαστήματος ανάμεσα στην Α’ και Β’ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών. Πρόκειται για ένα μέτρο που στοχεύει στη γρηγορότερη κάλυψη των κενών, ιδιαίτερα σε απομακρυσμένες περιοχές, όπου οι καθυστερήσεις οδηγούν σε κενές θέσεις ακόμη και μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Η συνολική δέσμη μέτρων, που περιλαμβάνει επίσης επιμορφώσεις, μείωση γραφειοκρατίας και προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής, εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως υποστηρίζει το υπουργείο

Σημειώνεται εδώ πως οι προκηρύξεις για τους πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Proson.gr, πρόκειται να σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση σήμερα, Πέμπτη 15 ή (το πολύ) αύριο, Παρασκευή 16 Μαΐου. Με την αποστολή των προκηρύξεων στο Εθνικό Τυπογραφείο ξεκινούν και επίσημα οι διαδικασίες σύνταξης για τους νέους πίνακες Ειδικής Αγωγής.

Διορισμοί 10.000 εκπαιδευτικών με έμφαση στην Πρωτοβάθμια

Η δεύτερη σημαντική εξαγγελία αφορά τον 10.000 νέων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, με έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η υπουργός υπογράμμισε την πολιτική βούληση για άμεση έναρξη της διαδικασίας, αν και απομένει να καθοριστεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα.

Η επιλογή να κατευθυνθεί η πλειονότητα των θέσεων στην Πρωτοβάθμια αντανακλά τις οξυμένες ανάγκες στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία της χώρας, κυρίως στην περιφέρεια, όπου οι ελλείψεις είναι διαχρονικά εντονότερες.

Μεταθέσεις ΑμεΑ και αξιολόγηση

Η Υπουργός ανακοίνωσε πως εξετάζεται τροποποίηση της υφιστάμενης ρύθμισης για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών με αναπηρία ή μελών οικογενειών ΑμεΑ, με στόχο μεγαλύτερη ευελιξία και δικαιοσύνη. Το ζήτημα έχει προκαλέσει αντιδράσεις στο παρελθόν, καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί θεωρούν τα ισχύοντα κριτήρια ανεπαρκή.

Η κ. Ζαχαράκη υπογράμμισε ότι εξετάζονται «βελτιωτικές αλλαγές» στον τρόπο εφαρμογής στο «μέτωπο» της αξιολόγησης. Το υπουργείο φαίνεται να επιχειρεί επαναπροσδιορισμό του πλαισίου με διάλογο και συναίνεση.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις