Breaking news

ΙΝΤΙΜΕ
A

Εκδόθηκε σήμερα, Τρίτη εγκύκλιος, που αφορά στην επέκταση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που υλοποιούνται για την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του e-ΕΦΚΑ, όπου περιλαμβάνεται η χορήγηση βεβαίωσης προϋπηρεσίας μη μισθωτών για χρήση στο ΑΣΕΠ.

Ειδικότερα, αναφέρεται ότι οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες, στο πλαίσιο αξιοποίησης της ψηφιοποιημένης πληροφορίας που διαθέτει το σύστημα Άτλας- Ασφαλιστική Ιστορία, αντλούν και απεικονίζουν στοιχεία ασφάλισης των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ και παρέχουν τη δυνατότητα συνοπτικής και αναλυτικής ενημέρωσης για την ασφαλιστική τους ιστορία ανά τέως Φορέα, καθώς επίσης και της λήψης Βεβαιώσεων Προϋπηρεσίας σε Μη Μισθωτούς ασφαλισμένους για χρήση αποκλειστικά στο ΑΣΕΠ.

Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο του e-ΕΦΚΑ, όπου η είσοδος γίνεται με κωδικούς taxisnet, ΑΜΚΑ και ΑΦΜ.

Χορήγηση βεβαίωσης προϋπηρεσίας μη μισθωτών για χρήση στο ΑΣΕΠ

Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία παρέχει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους Μη Μισθωτούς ασφαλισμένους να λάβουν Βεβαίωση από τον e-ΕΦΚΑ για την απόδειξη του χρόνου της επαγγελματικής τους εμπειρίας στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

Στη Βεβαίωση απεικονίζονται διακριτά χρονικά διαστήματα ασφάλισης ανά τέως Φορέα μη μισθωτών (ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ-ΤΣΜΕΔΕ, ΕΤΑΑ-ΤΣΑΥ, ΕΤΑΑ-ΤΑΝ, ΟΓΑ) μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2016 και από την 1η Ιανουαρίου 2017 και μετά απεικονίζεται χρόνος e-ΕΦΚΑ. Επίσης απεικονίζονται και χρονικά διαστήματα παράλληλης μισθωτής απασχόλησης.

Επισημαίνεται ότι για τους ασφαλισμένους Μη Μισθωτούς που έχουν χρόνο ασφάλισης στον τέως ΟΑΕΕ για τη χορήγηση της Βεβαίωσης, σύμφωνα με τις καταστατικές του διατάξεις, διενεργείται έλεγχος ασφαλιστικής ενημερότητας. Σε περίπτωση ύπαρξης οφειλής απορρίπτεται το αίτημά του και εμφανίζεται μήνυμα στο χρήστη να προσέλθει στην αρμόδια Τοπική Διεύθυνση e-ΕΦΚΑ για τακτοποίηση των ασφαλιστικών του οφειλών.

Τονίζεται επίσης, ότι η Βεβαίωση ασφάλισης εκδίδεται μέσω διαδικτύου αποκλειστικά για χρήση στις Υπηρεσίες του ΑΣΕΠ και δεν αποτελεί αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας ή βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για συνταξιοδότηση. Κατ' εξαίρεση, η Βεβαίωση μπορεί να εκδίδεται μετά από αίτηση των ασφαλισμένων στις Οργανικές Μονάδες του e-ΕΦΚΑ, εφόσον υπάρχει διάστημα ασφάλισης το οποίο δεν απεικονίζεται ή δεν απεικονίζεται ορθά στην ηλεκτρονική Βεβαίωση, λόγω της επικαιροποίησης της ασφαλιστικής ιστορίας.

Η διαδικτυακή υπηρεσία απευθύνεται αποκλειστικά σε μη μισθωτούς ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ και σε μη μισθωτούς ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ που έχουν και χρόνο μισθωτής απασχόλησης στο τέως ΕΤΑΑ.

Επισημαίνεται ότι για τους μισθωτούς ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ από την 1η Ιανουαρίου 2017 είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική υπηρεσία «Βεβαίωση Προϋπηρεσίας στον ιστότοπο του e-ΕΦΚΑ». Στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται από τους ελέγχους, ότι ο χρήστης δεν έχει χρόνο ασφάλισης Μη Μισθωτού το αίτημά του απορρίπτεται και ενημερώνεται με σχετικό μήνυμα.

Πώς θα χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική υπηρεσία

Ο χρήστης για να υποβάλει αίτημα και να λάβει ηλεκτρονικά Βεβαίωση ασφάλισης για χρήση στο ΑΣΕΠ ακολουθεί τα πιο κάτω βήματα:

  1. Είσοδος στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Βεβαίωση Προϋπηρεσίας για χρήση στο ΑΣΕΠ» μέσω του ιστότοπου του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr), με χρήση των διαπιστευτηρίων taxisnet του ενδιαφερόμενου για να γίνει η πιστοποίηση και επιλογή «Σύνδεση» και -> Αποστολή
  2. Καταχώρηση ΑΜΚΑ και ΑΦΜ.
  3. Επιλογή -> Είσοδος

Μετά την είσοδό του χρήστη στην υπηρεσία εμφανίζονται τα στοιχεία του ασφαλισμένου, όπως αυτά αντλούνται από το Μητρώο του e-ΕΦΚΑ (ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, Επώνυμο, Όνομα Πατρώνυμο, Μητρώνυμο, Υπηκοότητα, Ημ/νία Γέννησης, Αρ.Ταυτότητας και Είδος Ταυτότητας). Ο χρήστης μπορεί να υποβάλει αίτημα για χορήγηση Βεβαίωσης, πατώντας το κουμπί «Υποβολή αίτησης για χορήγηση βεβαίωσης». Εφόσον η αίτηση υποβληθεί επιτυχώς καταχωρείται στον πίνακα «Οι Αιτήσεις μου» στον οποίο αποθηκεύονται όλες οι υποβληθείσες από το χρήστη αιτήσεις. Εφόσον η υποβληθείσα αίτηση εγκριθεί, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης της Βεβαίωσης επιλέγοντας το κουμπί «Εκτύπωση». Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης ο χρήστης μπορεί να δει το λόγο απόρριψης επιλέγοντας το αντίστοιχο κουμπί.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία παρέχει τη δυνατότητα στο χρήστη να εκτυπώσει ξανά τη Βεβαίωση, χωρίς να χρειάζεται να υποβάλει νέα αίτηση, εφόσον δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των πέντε ημερών, από την αρχική υποβολή της.

Διαβάστε αναλυτικά την εγκύκλιο, εδώ.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις