Breaking news

spacex-elon-musk.jpeg
A

Η SpaceX, με πλήρη ονομασία Space Exploration Technologies Corp., είναι αμερικανική ιδιωτική εταιρεία αεροδιαστημικής τεχνολογίας και παροχής υπηρεσιών διαστημικών μεταφορών.

Η έδρα της βρίσκεται στο Χόθορν της Καλιφόρνια, όπου και ιδρύθηκε το 2002 από τον επιχειρηματία Ίλον Μασκ, με στόχο να μειώσει το κόστος των διαστημικών μεταφορών και να αναπτύξει την τεχνολογία για τον εποικισμό του Άρη.

Στα πλαίσια αυτών των στόχων, η SpaceX έχει αναπτύξει την Οικογένεια πυραύλων Falcon και την οικογένεια διαστημικών οχημάτων Dragon, συστήματα που σήμερα χρησιμοποιούνται αμφότερα για τη μεταφορά φορτίων σε τροχιά γύρω από τη Γη.

Η θέση 

Η εταιρεία ενδιαφέρεται να προσλάβει ελληνόφωνο άτομο για την κάλυψη των αναγκών του προγράμματός της «Starlink».

To Starlink είναι σύστημα δορυφόρων που κατασκευάζεται από την SpaceX για την παροχή δορυφορικού διαδικτύου. Το σύστημα θα αποτελείται από χιλιάδες μικρούς δορυφόρους σε χαμηλή γήινη τροχιά, σε συνδυασμό με πομποδέκτες εδάφους.

Σε αυτόν τον ρόλο καλείστε να αντιμετωπίσετε και να επιλύσετε ζητήματα πελατών. Θα αναλύσετε τις τάσεις, θα εντοπίσετε κενά και θα σχεδιάσετε απλές, αποτελεσματικές παρεμβάσεις υποστήριξης που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών της εταιρείας. 

Η εταιρεία αναζητά εξαιρετικούς λύτες προβλημάτων που κινούνται γρήγορα και προληπτικά και έχουν εμμονή με την επιτυχία των πελατών της. Αυτός ο ρόλος είναι ιδανικός για κάποιον που θέλει να συμμετάσχει σε μια ανεπαρκή Ομάδα Υποστήριξης σε πρώιμο στάδιο και να καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία βοηθά τους πελάτες της.

Αρμοδιότητες

  • Διαλογή και επίλυση προβλημάτων πελατών σε πολλά κανάλια (ψηφιακά, φωνή, κ.λπ.). Γίνετε ένας αμείλικτος εσωτερικός συνήγορος για τον πελάτη στο SpaceX
  • Παρέχετε τεχνική υποστήριξη σε πελάτες χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία υλικού, λογισμικού και δικτύου
  • Επιφανειακά ζητήματα προϊόντων, διεργασιών και εκπαίδευσης συνδυάζοντας ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους. Γίνετε η φωνή του πελάτη, στη γλώσσα της επιχείρησης
  • Συνεργαστείτε με εσωτερικές ομάδες για να δημιουργήσετε και να βελτιώσετε ροές εργασιών αντιμετώπισης προβλημάτων και να επιλύσετε ζητήματα βασικής αιτίας
  • Δημιουργήστε και διατηρήστε εσωτερική βάση γνώσεων και εξασφαλίσεις στο κέντρο βοήθειας

Βασικά Προσόντα

  • Απολυτήριο Λυκείου ή ισότιμος τίτλος εκπαιδευτικού ιδρύματος
  • 1+ χρόνια εμπειρίας σε ρόλο πρώτης γραμμής υποστήριξης πελατών
  • Άπταιστος χειρισμός ελληνικής και αγγλικής γλώσσας

Προτιμώμενες δεξιότητες

  • Άριστες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και ανίχνευσης. Ξεπερνάτε απλώς την προφανή και διαθέσιμη απάντηση και κάνετε ό,τι χρειάζεται για να ικανοποιήσετε τον πελάτη. Είσαι αμείλικτος και το κατέχεις
  • Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας. Το να μιλάς με άλλους έρχεται φυσικά, αντλείς ικανοποίηση από την επίλυση των προβλημάτων τους και μπορείς να αποστάξεις περίπλοκες έννοιες στις πιο απλές εξηγήσεις
  • Εξαιρετικές δεξιότητες ενσυναίσθησης, ενεργητικής ακρόασης και ανθεκτικότητας. Εσωτερικεύετε τις ανησυχίες των πελατών, τις επιλύετε και το κρατάτε θετικό
  • Ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και δεξιότητες διαχείρισης χρόνου. Είσαι περήφανος για την τέχνη σου
  • Προθυμία και ικανότητα να αλλάξουμε τις ώρες του Σαββατοκύριακου και της νυχτερινής βάρδιας όπως απαιτείται για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή μας
  • Εμπειρία σε ρόλο εκπαίδευσης, μάθησης και ανάπτυξης, ανάλυσης, σχεδίασης υπηρεσιών, διαχείρισης προμηθευτών ή διαχείρισης περιεχομένου
  • Εκκίνηση, παροχή συμβουλών ή άλλη αποδεδειγμένη εμπειρία σε περιβάλλον υψηλής ανάπτυξης και γρήγορου ρυθμού
  • Τεχνική ικανότητα - εμπειρία σε δικτύωση, αντιμετώπιση προβλημάτων υλικού, ανάπτυξη λογισμικού κλπ
  • Γραπτή/προφορική επαγγελματική ευχέρεια στα ελληνικά

Απαιτήσεις θέσης

  • Πρέπει να είστε διαθέσιμοι για εργασίας σε περίοδο διακοπών
  • Πρέπει να είστε πρόθυμοι να εργαστείτε στο γραφείο
  • Πρέπει να είστε διαθέσιμοι για εργασία 10-12 ώρες την ημέρα σε μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες βάρδιες: 
    • Καθημερινά 3η βάρδια: Κυριακή - Πέμπτη (10 μ.μ. - 8:30 π.μ.)
    • Σαββατοκύριακο 3η βάρδια: Τετάρτη - Κυριακή (10 μ.μ. - 8:30 π.μ.)

Απολαβές
 
Συνεργάτης υποστήριξης πελατών/Επίπεδο 1: 20,00 ευρώ/ώρα 
Συνεργάτης υποστήριξης πελατών/Επίπεδο 2: 22,00 ευρώ/ώρα

Για να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες και να καταθέσετε το βιογραφικό σας πατήστε εδώ

 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις