Η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη υπογράφει τη νέα προκήρυξη που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ ΑΣΕΠ και προβλέπει την πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή των Γενικών Αρχείων του Κράτους (ΓΑΚ).
Η προκηρυσσόμενη θέση του Γενικού Διευθυντή των Γενικών Αρχείων του Κράτους είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Ο Γενικός Διευθυντής είναι επιστημονικός και διοικητικός προϊστάμενος τόσο της Κεντρικής Υπηρεσίας όσο και των Περιφερειακών Υπηρεσιών.
Τα απαραίτητα προσόντα
Οι υποψήφιοι για την πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή των Γενικών Αρχείων του Κράτους, απαιτείται να διαθέτουν τα εξής προσόντα:
- πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ως ισότιμο και αντίστοιχο τίτλο σπουδών της αλλοδαπής,
- άριστη γνώση μίας τουλάχιστον από τις τρεις γλώσσες: αγγλική, γαλλική, γερμανική
- διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο συναφή με την ιστορική ή αρχειακή έρευνα,
- να ικανοποιούν τουλάχιστον δύο από τις εξής προϋποθέσεις:
- συναφείς με τους ανωτέρω τομείς, επιστημονικές δημοσιεύσεις, που πιστοποιούνται μεταξύ άλλων από δημοσιεύσεις βιβλίων ή άρθρων σε έγκριτα διεθνή περιοδικά ή πρακτικά συνεδρίων,
- εμπειρία στην αρχειακή έρευνα που να προκύπτει, μεταξύ άλλων, από τα ευρήματα των επιστημονικών δημοσιεύσεων,
- 5ετή προϋπηρεσία στο δημόσιο σε θέση ευθύνης.
Συνεκτιμώνται η κατοχή τίτλου σπουδών στην αρχειονομία, ιστορία, νομική και την πολιτική επιστήμη, η γνώση και άλλων ξένων γλωσσών, η ερευνητική ή συγγραφική δραστηριότητα με αντικείμενο τη θεωρία και πρακτική της αρχειονομίας και τις ανθρωπιστικές επιστήμες, που πιστοποιείται μεταξύ άλλων από δημοσιεύσεις βιβλίων ή άρθρων σε έγκριτα διεθνή περιοδικά ή πρακτικά συνεδρίων, η κατοχή δεύτερου διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου της ημεδαπής ή αναγνωρισμένου ισοτίμου της αλλοδαπής, η εμπειρία εργασίας ή συνεργασίας με αρχειακούς φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η συμμετοχή σε επιστημονικές εταιρείες του χώρου καθώς και σε εθνικά και διεθνή προγράμματα σχετικά με το αντικείμενο της θέσης.
Σημειώνεται ότι οι πρώτοι τρεις υποψήφιοι του πίνακα κατάταξης θα κληθούν σε ατομική συνέντευξη από την αρμόδια πενταμελή Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης.
Υποβολή αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] τα ακόλουθα:
- Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση υπογεγραμμένη, με την οποία θα δηλώνουν τη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής και στην οποία θα αναγράφονται ως συνημμένα και αριθμημένα όλα τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται, υπόδειγμα της οποίας προσαρτάται στην προκήρυξη στο τέλος του άρθρου του proson.
- Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του ατομικού δελτίου ταυτότητας ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας αρχής ή των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου (δηλ. αυτών όπου αναφέρονται ο αριθμός και τα στοιχεία ταυτότητας του κατόχου) ή των δύο όψεων της άδειας οδήγησης. Αν από αυτά δεν προκύπτει η ημερομηνία γεννήσεως πρέπει να προσκομισθεί και πιστοποιητικό ή βεβαίωση γεννήσεως.
- Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα στην ελληνική γλώσσα, σύμφωνα με τα πρότυπα του Europass, που συντάσσεται με ευθύνη του υποψηφίου και επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/1986. Ο υποψήφιος δύναται να συμπεριλάβει τυχόν πρόσθετα προσόντα, τα οποία διαθέτει στο αναλυτικό βιογραφικό του σημείωμα, πλέον των απαιτούμενων και μοριοδοτούμενων από την οικεία προκήρυξη, αν κρίνει σκόπιμο ότι θα συνεκτιμηθούν και θα αξιολογηθεί πληρέστερα από την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης στο στάδιο της συνέντευξης, με την προϋπόθεση να είναι σε θέση να τα αποδείξει εάν του ζητηθεί. Ειδικά στις περιπτώσεις του συγγραφικού έργου (βιβλία, άρθρα, ανακοινώσεις σε συνέδρια κ.λπ.) θα πρέπει στο βιογραφικό να αναγράφονται τα αναγκαία στοιχεία εύρεσης της δημοσίευσης: π.χ. εκδοτικός οίκος ή επιστημονικό περιοδικό, τόμος/σελίδες και έτος δημοσίευσης, καθώς και ο σύνδεσμος δημοσίευσης, Digital Object Identifier (doi).
- Τα απαιτούμενα από την προκήρυξη έγγραφα, δικαιολογητικά, πιστοποιητικά, τίτλοι και λοιπά αποδεικτικά στοιχεία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Κεφάλαιο ΧΙΙ της οικείας προκήρυξης
- Σε περίπτωση έκδοσης βιβλίου θα αποσταλεί ή θα κατατεθεί σε έντυπη μορφή, μέχρι τη λήξη υποβολής αιτήσεων όπως ορίζεται στην προκήρυξη, στην Κεντρική Υπηρεσία των Γενικών Αρχείων του Κράτους (Δάφνης 61, Ψυχικό, ΤΚ 15452), υπόψη Γραμματείας της Ειδικής Επιτροπής Αξιολόγησης Υποψηφιοτήτων για τη θέση του Γενικού Διευθυντή των ΓΑΚ.
Αν δεν υποβληθούν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ο υποψήφιος τίθεται εκτός διαδικασίας και η αίτησή του απορρίπτεται. Αντικατάσταση της αίτησης, διόρθωση ή συμπλήρωση τυχόν ελλειπόντων δικαιολογητικών επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, εκτός εάν ζητηθεί από τον φορέα η υποβολή συμπληρωματικών διευκρινιστικών στοιχείων
Δείτε ΕΔΩ την προκήρυξη