Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ Α.Ε.) δημοσίευσε πρόσκληση εκδήλωσης για τη σύναψη 16 συμβάσεων μίσθωσης έργου για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού Έργου «Ευρωπαϊκή Ψηφιακή Κάρτα Εμβολιασμού - European Digital Vaccination Card (EUVAC)». Συγκεκριμένα, ζητούνται 16 στελέχη για την υποστήριξη της επιστημονικής ομάδας του έργου.
Η διάρκεια του έργου είναι 36 μήνες. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της μέχρι την 30η Νοεμβρίου 2027, με αμοιβή συνολικά για την εκτέλεση του έργου, 60.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, κατανεμημένη στους αντίστοιχους μήνες, μείον τις νόμιμες κρατήσεις.
Η ΗΔΙΚΑ, ως συντονιστής του συνόλου του έργου, συμμετέχει σε όλα τα πακέτα εργασίας, έργα και παραδοτέα, καθώς έχει επίσης αναλάβει τον συντονισμό και τη διαχείριση των εξής πακέτων εργασίας:
- Διαχείριση και Συντονισμός ( Management and coordination)
- Διάδοση και Επικοινωνία, Κατάρτιση και Υποστήριξη (Dissemination and Communication, Training and Support)
- Αξιολόγηση και Βιωσιμότητα ( Evaluation and Sustainability)
- Ανάλυση, σχεδιασμός και ανάπτυξη κοινών στοιχείων σε ευρωπαϊκό επίπεδο (Analysis, design and development of common components at the European level)
- Δοκιμή, υλοποίηση και ανάπτυξη υπηρεσιών στο δίκτυο MyHealth@EU (Testing, Implementation and Deployment of services at MyHealth@EU network)
- Υλοποίηση και ανάπτυξη των προτεινόμενων υπηρεσιών σε εθνικά περιβάλλοντα παραγωγής του MyHealth@EU (Implementation and Deployment of the proposed services in national production environments of MyHealth@EU).
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν φάκελο συμμετοχής, με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αυτά αναφέρονται στην σχετική προκήρυξη στο τέλος του άρθρου του Proson, στα Γραφεία της ΗΔΙΚΑ Α.Ε., οδός Λυκούργου 10, Τ.Κ. 10551 Αθήνα, στη Γραμματεία Πρωτοκόλλου – Ισόγειο, ιδιοχείρως ή ταχυδρομικώς.
Η προθεσμία υποβολής των φακέλων συμμετοχής ορίζεται από τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2025 έως και τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 και ώρα 14:30.
Στην περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής το εμπρόθεσμο κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής. Ηλεκτρονικές αιτήσεις δεν γίνονται αποδεκτές.
Τι είναι η ευρωπαϊκή ψηφιακή κάρτα εμβολιασμού
Η ευρωπαϊκή ψηφιακή κάρτα εμβολιασμού (European Digital Vaccination Card - EUVAC) δημιουργείται από τις υπηρεσίες MyHealth@EU ως ένα αυτόνομο έγγραφο, επιτρέποντας στα άτομα να παρακολουθούν το ιστορικό του εμβολιασμού τους. Οι ευρωπαίοι πολίτες θα είναι σε θέση να συλλέγουν και να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες πληροφορίες, επαληθευμένες από πιστοποιημένους επαγγελματίες υγείας, σχετικά με το ιστορικό εμβολιασμού/την κατάσταση του φακέλου εμβολιασμού τους. Αυτή η δράση ενθαρρύνει την προληπτική συμμετοχή στην απόκτηση των αναγκαίων εμβολίων.
Λειτουργώντας ως μορφή τεχνικής ανταλλαγής ή καίριας σημασίας πλατφόρμα, το EUVAC εξορθολογίζει τη μεταφορά αρχείων εμβολιασμού μέσω ποικίλων συστημάτων πληροφοριών, γεγονός που είναι θεμελιώδες για την ανάπτυξη διαλειτουργικών λειτουργιών της κάρτας εμβολιασμού από τα κράτημέλη. Επιτρέπει στους πολίτες να αποθηκεύουν και να επιβλέπουν εύκολα και άνετα τα δεδομένα εμβολιασμού τους, τα οποία μπορούν στη συνέχεια να έχουν τη δυνατότητα να τα παρουσιάσουν στους επαγγελματίες υγείας κατά τη διάρκεια προσωπικών διαβουλεύσεων.
Η ευρωπαϊκή ψηφιακή κάρτα εμβολιασμού (EUVAC) διασφαλίζει τη βιώσιμη συνέχιση της περίθαλψης, καθόσον παραμένει σταθερή μέσα στο χρόνο και φορητή. Αυτό σημαίνει ότι τα δεδομένα εμβολιασμού μπορούν να μοιραστούν, είτε εντός τοπικών είτε απομακρυσμένων, δημόσιων ή ιδιωτικών αποθετηρίων, μετακινούμενοι απρόσκοπτα από μια φυσική ή εικονική τοποθεσία σε μια άλλη. Η διαδικασία αυτή ξεκινά και εποπτεύεται από τους πολίτες, παρέχοντάς τους αυτονομία όσον αφορά τις πληροφορίες για την υγεία τους και εξασφαλίζοντας την ασφαλή και αποτελεσματική διαχείριση των αρχείων εμβολιασμού. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να βοηθηθούν οι αρχές των κρατών μελών και των τρίτων χωρών που είναι συνδεδεμένες με το πρόγραμμα EU4Health στην εφαρμογή αυτών των υπηρεσιών σε εθνική κλίμακα.
Δείτε ΕΔΩ την προκήρυξη