Breaking news

Σταθμός μετρό Πειραιάς
A

Η ΣΤΑΣΥ λανσάρει μία νέα εφαρμογή στην ιστοσελίδα της, η οποία ξεκίνησε από σήμερα, Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου και έχει ως βασικό σκοπό οι επιβάτες με κινητικά προβλήματα να μπορούν να δουν ποιοι ανελκυστήρες έχουν βλάβες.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα είναι προσβάσιμη σε κάθε ηλεκτρονική συσκευή, θα έχει διαδραστικούς χάρτες από τις τρεις Γραμμές του μετρό. Στους χάρτες θα μπορεί να δει κανείς όλους τους σταθμούς, που έχουν ανελκυστήρες αλλά αναλυτικά την κατάσταση λειτουργίας του κάθε ανελκυστήρα. 

Παράλληλα, οι χάρτες πρόκειται να είναι πλήρως ενημερωμένοι καθώς ο έλεγχος των ανελκυστήρων θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο από τους εργαζομένους των τριών γραμμών του μετρό. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να κάνουν κλικ στο εικονίδιο του ανελκυστήρα που βρίσκεται στο κεντρικό site της ΣΤΑΣΥ. Στη συνέχεια το site δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αναζητήσουν τη γραμμή και το σταθμό που τους ενδιαφέρει. 

Τι σημαίνει κάθε ένδειξη

Το εικονίδιο του σταθμού με την πράσινη ένδειξη σημαίνει ότι όλοι  οι ανελκυστήρες του είναι σε λειτουργία. Η κίτρινη ένδειξη δηλώνει ότι υφίσταται κάποια τεχνική βλάβη ενώ το κόκκινο σήμα δείχνει, ότι ο σταθμός είναι προσωρινά μη προσβάσιμος

Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή οι σταθμοί που αντιμετωπίζουν προβλήματα είναι επτά. Ενώ οι σταθμοί που είναι εντελώς μη προσβάσιμοι σε άτομα με κινητικά προβλήματα είναι τρεις λόγω βλάβης των ανελκυστήρων.

Στις γραμμές του μετρό λειτουργούν συνολικά 210 ανελκυστήρες.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, «Οι 5-6 τεχνικές βλάβες, που κατά μέσο όρο σημειώνονται καθημερινά στους ανελκυστήρες του δικτύου του Μετρό, στο πλαίσιο της αδιάλειπτης 20ωρης λειτουργίας του, αποκαθίστανται στην πλειοψηφία τους άμεσα, εντός λίγων ωρών από την καταγραφή τους».

Ακόμη στην ανακοίνωση επισημαίνει ότι, «Το Μετρό και το Τραμ, είναι μέσα φιλικά προς τα άτομα με αναπηρία σε ένα ευρύτερα δύσκολο για αυτά περιβάλλον, η ΣΤΑΣΥ ωστόσο, αναγνωρίζει την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών και υποδομών της και παρεμβαίνει εκεί όπου εντοπίζονται κενά και προβλήματα στην προσβασιμότητα. Η νέα mini εφαρμογή είναι μια από τις σχεδιαζόμενες δράσεις, που σταδιακά υλοποιούνται, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας των ατόμων με αναπηρία».

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις