Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα, Δευτέρα 19 Μαΐου, η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για τους κατόχους της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας.
Ειδικότερα, με τη νέα αυτή πρωτοβουλία, το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας διασφαλίζει ότι κάθε πολίτης θα έχει άμεση πρόσβαση σε υποστήριξη χωρίς καθυστερήσεις.
Οι πολίτες μπορούν πλέον να απευθύνονται απευθείας στο help desk, καλώντας στο 2103007606, από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 17:00. Η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης εξυπηρετεί αιτήματα που:
- σχετίζονται με την έκδοση και τη χρήση της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας, παρέχοντας άμεση βοήθεια για οποιοδήποτε τεχνικό ή διαδικαστικό ζήτημα.
Η Ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, που δημιουργήθηκε το 2022 με πρωτοβουλία της Δόμνας Μιχαηλίδου, αποτελεί ένα ψηφιακό εργαλείο κοινωνικής ενσωμάτωσης.
Οι κάτοχοι Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας ήδη μπορούν με την επίδειξη της:
- να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού και να απολαμβάνουν κάθε απαιτούμενη διευκόλυνση,
- να την χρησιμοποιούν ως δικαιολογητικό αντί της πιστοποίησης αναπηρίας για τα αναγραφόμενα σε αυτήν δεδομένα,
- να έχουν άμεση και δωρεάν πρόσβαση στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία αρμοδιότητας του υπουργείου Πολιτισμού χωρίς να απαιτείται έκδοση εισιτηρίου.
Σημειώνεται ότι η Ψηφιακή Κάρτα Αναπηρίας, στην οποία θα ενσωματωθούν σταδιακά επιπλέον παροχές, διατίθεται σε ψηφιακή μορφή μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, ενώ μπορεί να εκτυπωθεί ως έγγραφο με δυνατότητα επαλήθευσης της αυθεντικότητάς της. Μέχρι το τέλος του έτους, θα είναι διαθέσιμη και σε πλαστική κάρτα.
Τέλος, περίπου 400.000 δυνητικοί δικαιούχοι με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50% μπορούν να υποβάλουν αίτηση και να αποκτήσουν την Κάρτα μέσω της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας (epan.gov.gr/karta_anapirias).