Breaking news

Θεσσαλονίκη: 17χρονη έπεσε στο κενό από τον πρώτο όροφο του Παπανικολάου
A
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Ένα σοκαριστικό συμβάν σημειώθηκε σήμερα, Τρίτη 24 Ιουνίου, το πρωί στο νοσοκομείο Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, όταν μια 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο στο κενό.

Σύμφωνα με το thestival.gr, η 17χρονη έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσοκομείου με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η πτώση της να παραμένουν άγνωστες.

Από την πτώση, η 17χρονη τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη σε κρίσιμη κατάσταση.

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Δημοφιλείς Ειδήσεις