Breaking news

asfalistis-ergasia.jpg
A

Το υπουργείο Εσωτερικών δημοσίευσε εγκύκλιο που αφορά την πραγματοποίηση της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων για το έτος 2022 και τη συμπλήρωση Εκθέσεων Αξιολόγησης από τους αξιολογούμενους.

Οι αξιολογούμενοι καλούνται να προβούν στη συμπλήρωση των εκθέσεων αξιολόγησής τους καθώς και στην αξιολόγηση των προϊσταμένων τους.

Όπως αναφέρεται στην εν λόγω εγκύκλιο, η συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης από τους αξιολογούμενους θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από τις 2 Μαΐου έως τις 19 Μαΐου 2023. 

Ο κάθε αξιολογούμενος, υπάλληλος ή προϊστάμενος οργανικής μονάδας, συμπληρώνει τα στοιχεία της Έκθεσης Αξιολόγησης που τον αφορούνκαι υποβάλλει την έκθεση αξιολόγησης, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής αξιολόγησης του Μητρώου Ανθρωπίνου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου (https://hr.apografi.gov.gr/login), η είσοδος στην οποία πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών TAXISnet.

Δυνατότητα διορθώσεων των ορισμών αξιολόγησης από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού

Υπενθυμίζεται ότι, κατά την έναρξη του σταδίου συμπλήρωσης των εκθέσεων αξιολόγησης από τους αξιολογούμενους, παρέχεται η δυνατότητα διόρθωσης των στοιχείων που αφορούν στον ορισμό των συμμετεχόντων.

Ειδικότερα, εφόσον ο αξιολογούμενος – υπάλληλος ή προϊστάμενος οργανικής μονάδας διαπιστώσει κάποια αστοχία ή λανθασμένη καταχώριση ως προς τα στοιχεία αξιολόγησής του έχει τη δυνατότητα να απευθύνει αίτημα διόρθωσης προς την οικεία Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού. Διευκρινίζεται ότι η υποβολή αιτημάτων διόρθωσης από τους ενδιαφερόμενους (αξιολογούμενους και αξιολογητές) προς τις Διευθύνσεις Διοικητικού πραγματοποιείται εκτός του συστήματος της ηλεκτρονικής εφαρμογής της αξιολόγησης και σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.

Ως προς τη δυνατότητα διορθώσεων επισημαίνεται ότι διορθώσεις που αφορούν στην κατάσταση του αξιολογούμενου («αξιολογείται→κώλυμα») ή στον τύπο αξιολόγησης («υπαλλήλου/προϊσταμένου») δύναται να πραγματοποιηθούν μόνο εφόσον ο αξιολογούμενος δεν έχει προχωρήσει σε υποβολή της έκθεσης αξιολόγησης του.

Ανώνυμη αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφισταμένους

Σε αυτό το Στάδιο ο αξιολογούμενος δύναται να συμπληρώσει το ανώνυμο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του προϊσταμένου του και να το καταθέσει σε έντυπη μορφή. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώνεται από τον αξιολογούμενο και υποβάλλεται στη Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού, η οποία θα πρέπει να ελέγχει ότι πληρούνται οι εκ του νόμου προβλεπόμενες προϋποθέσεις για την περαιτέρω προώθησή του στον αρμόδιο αξιολογητή.

Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται οι οικείες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού, όπως οργανώσουν τη διαδικασία υποβολής του Εντύπου Αξιολόγησης Προϊσταμένων με τρόπο που θα εξασφαλίζεται η ανωνυμία. Περαιτέρω, προκειμένου τα συμπληρωμένα έντυπα να διαβιβαστούν εγκαίρως από τη Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού στους αρμόδιους αξιολογητές των προϊσταμένων οργανικών μονάδων, η ως άνω διαδικασία υποβολής και προώθησης των ανώνυμων ερωτηματολογίων θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τις 22 Μαΐου 2023 αφού επιβεβαιωθεί ότι έχουν τηρηθεί οι εκ του νόμου προβλεπόμενες προϋποθέσεις.

Το έντυπο, του οποίου η μορφή και το περιεχόμενο καθορίστηκε, είναι διαθέσιμο, εδώ, στην ενότητα «Αξιολόγηση → Έντυπα Αξιολόγησης».

Ερωτήματα Υπηρεσιών που χρήζουν άμεσης απάντησης αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].

Διαβάστε αναλυτικά την εγκύκλιο, πατώντας εδώ.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις