Η εταιρεία συμβούλων «Tetris Business Development» αναζητά Γραμματέα Διοίκησης - Office Management.
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα πρέπει να διαθέτει τριετή εργασιακή εμπειρία, στη Διοίκηση επιχειρήσεων.
Γραμματέας Διοίκησης - Office Management
Το νέο προσωπικό θα ασχοληθεί με την:
- Παροχή γραμματειακής υποστήριξης
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Οργάνωση γραφείου και αρχειοθέτηση
- Δημιουργία παρουσιάσεων σε PowerPoint.
- Ενημέρωση εσωτερικής βάσης δεδομένων-καταγραφές.
- Help desk (χρήση τηλεφωνικού κέντρου -παραμετροποίηση εκτυπωτών κτλ)
- Τήρηση Desk office και προσωπικής ατζέντας CEO κτλ.
- Συντονισμός και παρακολούθηση των εργασιών.
- Διεκπεραίωση αιτημάτων πελατών και εξωτερικών συνεργατών.
- Παρακολούθηση λογαριασμών πελατών -προμηθευτών.
- Έκδοση τιμολογίων -δελτίων αποστολής.
- Διεκπεραίωση πληρωμών σε εργολάβους -προμηθευτές.
Τα απαραίτητα προσόντα για πρόσληψη είναι τα εξής:
- Υποχρεωτική Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 έτη σε αντίστοιχη θέση
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
- Άριστη Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης multitask εργασιών.
- Άριστη γνώση χρήσης Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, outlook,κτλ).
- Άριστη γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
Αν ενδιαφέρεστε για την παραπάνω θέση, μπορείτε να υποβάλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στο email [email protected].