Breaking news

Τράπεζα Πειραιώς
A

Η Τράπεζα Πειραιώς αναζητά έναν «Digital CX Business Analyst» (επιχειρησιακό αναλυτή CΧ) με υψηλά κίνητρα για να ενταχθεί στην ομάδα του Digital Banking. Εάν είστε παθιασμένοι με τη βελτιστοποίηση των ψηφιακών εμπειριών τότε η θέση μπορεί να προορίζεται για εσάς.

Η Τράπεζα Πειραιώς

Στην Τράπεζα Πειραιώς βασικός σκοπός τους είναι να αποτελέσουν πυλώνα σταθερότητας για την ελληνική οικονομία, να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη και να προωθήσουν την καινοτομία. Επιδιώκουν το αποτύπωμά τους στην κοινωνία να είναι θετικό και διαρκές, προς όφελος των πελατών, των ανθρώπων, των μετόχων και της κοινωνίας γενικότερα, αντικατοπτρίζοντας πλήρως τις αξίες τους. Με αυτόν τον τρόπο εκφράζουν έμπρακτα τη βούλησή τους στο να δημιουργήσουν αξία σε ό,τι κάνουν, να αμφισβητήσουν τα σύνορα, να ενθουσιάσουν τους πελάτες τους και να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης.

Η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει ένα πλήρες φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών σε 6,0 εκατ. πελάτες, αντιπροσωπεύοντας την κορυφαία Τράπεζα στην Ελλάδα σε δάνεια και καταθέσεις πελατών. Συγκεκριμένα, αναδείχθηκε Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα για το 2023 από το διεθνές περιοδικό Euromoney στα Βραβεία Αριστείας. Είναι περήφανοι που αποτελούν την μόνη ελληνική εταιρεία που συμπεριλήφθηκε, για 3η συνεχή χρονιά, στη λίστα των «Europe’s Climate Leaders» των Financial Times το 2023.

Οι αρμοδιότητες της θέσης

  • Ανάλυση των αλληλεπιδράσεων των πελατών σε ψηφιακές πλατφόρμες για να εντοπίσετε pain points και τομείς βελτίωσης, με στόχο την ενίσχυση της συνολικής ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών
  • Χρήση εργαλείων ανάλυσης δεδομένων προκειμένου να εξαγάγετε πληροφορίες από τα σχόλια των πελατών, τις έρευνες και τα δεδομένα και τις διαδρομές συμπεριφοράς των χρηστών
  • Καθορισμός, πρόταση και ανάλυση μετρήσεων και KPI που σχετίζονται με το ψηφιακό CX για τη μέτρηση της απόδοσης και τη δημιουργία πληροφοριών και συστάσεων που μπορούν να εφαρμοστούν
  • Συνεργασία με πολυλειτουργικές ομάδες για πρόταση βελτιώσεων που θα βελτιώσουν τη συνολική ψηφιακή εμπειρία και θα βελτιστοποιήσουν την αφοσίωση των πελατών, ενισχύοντας την πελατοκεντρική κουλτούρα στην Τράπεζα
  • Ακολουθήστε τις παγκόσμιες τάσεις, τα νέα πρότυπα, τα εργαλεία και τις βέλτιστες πρακτικές για να μοιραστείτε ιδέες και να προτείνετε καινοτόμες λύσεις στην ομάδα διαχείρισης

Τα απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο BSc κατά προτίμηση στην Εμπειρία Πελατών ή Σχεδιασμό Ψηφιακού Μάρκετινγκ ή άλλο σχετικό με θέμα CX/UX
  • MSc στην Εμπειρία Πελατών ή σε συναφή πεδία θα θεωρούνται πλεονέκτημα
  • 3-5 χρόνια σχετική επαγγελματική εμπειρία σε εταιρεία Συμβούλων, σε τμήμα digital banking Τράπεζας ή τμήμα Digital Marketing Οργανισμού, με αποδεδειγμένη επάρκεια σε έργα Customer Experience
  • Ισχυρή κατανόηση των αρχών και των καναλιών Digital CX
  • Σχετικά επαγγελματικά προσόντα που έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε εξέλιξη θα θεωρούνται περιουσιακό στοιχείο (CCXP, CEM, CCSM, κ.λπ.)
  • Πολύ καλή γνώση MS Office (Excel, Access)
  • Πολύ καλή γνώση BI tools & Google Analytics
  • Η γνώση SQL θα θεωρηθεί πλεονέκτημα
  • Πολύ ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες και νοοτροπία επίλυσης προβλημάτων
  • Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας στα Αγγλικά

Τα προνόμια της θέσης

Στην τράπεζα κορυφαία προτεραιότητα αποτελεί η παροχή ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπου όλοι οι εργαζόμενοί μπορούν να αποδώσουν και να αναπτυχθούν. Ως υπάλληλος της Τράπεζας Πειραιώς, θα είστε μέλος ενός οργανισμού που:

  • Κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική οικονομία και διατηρεί ισχυρή παρουσία στην κοινότητα
  • Ενσταλάζει μια κουλτούρα στο χώρο εργασίας που αγκαλιάζει την ανοιχτή επικοινωνία, το σεβασμό, την ένταξη και τις ίσες ευκαιρίες
  • Προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και άλλες παροχές τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τις οικογένειές τους
  • Παρέχει ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον που εκτιμά την υπευθυνότητα και γιορτάζει την υψηλή απόδοση με την εφαρμογή κατάλληλων κινήτρων
  • Ενισχύει την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και τη συνεχή μάθηση ενώ ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη και την καινοτομία
  • Παρέχει ένα πρόγραμμα ευημερίας αποκλειστικά για τις τράπεζες, προωθώντας πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία
  • Παρέχει ψηφιακές τεχνολογίες και εργαλεία που υποστηρίζουν πλήρως νέους τρόπους εργασίας και ευέλικτες επιλογές εργασίας, ενώ επικοινωνούν τακτικά και αποτελεσματικά

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι η 12 Μαρτίου 2024.

Μπορείτε να κάνετε άμεσα την αίτηση σας, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο στο LinkedIn, εδώ

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις