Breaking news

INTIME NEWS
A

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε τους μεταβατικούς προέδρους - διευθύνοντες συμβούλους σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχησε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους. 

Τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΟΣΕ ΑΕ αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Τερεζάκης, συγκοινωνιολόγος, σήμερα τεχνικός σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ.

Τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ αναλαμβάνει ο Χρήστος Παληός, πολιτικός μηχανικός, σήμερα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ.

Οι ανωτέρω αναλαμβάνουν μεταβατικά αυτές τις θέσεις έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής νέων διοικητών. Εντός των επόμενων ημερών θα δημοσιευθεί προς τούτο δημόσια διεθνής πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

«Διόρθωσαν» με μπλάνκο την ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών

Την ίδια ώρα, και ενώ ελέγχονται οι δύο σταθμάρχες που εγκατέλειψαν την βάρδια τους πριν τη λήξη της, προκύπτουν νέα ερωτήματα από την αποκάλυψη ότι έχουν αλλοιωθεί οι ώρες αποχώρησης των σταθμαρχών και διορθωθεί με μπλάνκο. Την αποκάλυψη έκανε ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης κατά την απολογία του.

Έγγραφο που έφερε στη δημοσιότητα η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος φαίνεται ότι στην επίμαχη σελίδα από το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου έχει διορθωθεί με μπλάνκο η ώρα αναχώρησης των δύο σταθμαρχών. Ως ώρα άφιξής τους στο σταθμό, αναφέρεται η 14.00, η ώρα που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά. Ως ώρα αναχώρησης όμως αναφέρεται η 22.30.

Τέμπη: Νέες καταγγελίες στο φως – «Διόρθωσαν με μπλάνκο την αναχώρηση των σταθμαρχών»

 

«Ο κάθε σταθμάρχης μετά την βάρδια του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η διαδικασία παράδοσης-παραλαβής εντυπώνεται εγγράφως στο αντίστοιχο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης-παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής, που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα», φαίνεται να υποστήριξε στην απολογία του ο προφυλακισμένος σταθμάρχης.

Σημειώνεται ότι το εάν ισχύει η αποκάλυψη είναι θέμα της ανακριτικής έρευνας που θα κληθεί να αποκαλύψει ποιος διόρθωσε τις ώρες και εάν διορθώθηκαν μετά το δυστύχημα.

«Ζαλίζουν» οι μισθοί στον ΟΣΕ

Πολύ καλά αμειβόμενη είναι η εργασία στον ΟΣΕ, που μπορεί να φτάσει το μηνιάτικο του εργαζόμενου δημοσίου υπαλλήλου σε επίπεδα που άλλοι εργαζόμενοι δεν φαντάζονται. Εκτός από τις αμοιβές, είναι και ένα πακέτο μπόνους και παροχών που «ζαλίζει», σύμφωνα με πληροφορίες του Mega.

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της συλλογικής σύμβασης εργασίας, ο εισαγωγικός μισθός για ένα διοικητικό υπάλληλο είναι τα 750 ευρώ και ο καταληκτικός μισθός ενός ανύπαντρου μηχανοδηγού τα 2.000 ευρώ, ενώ σημαντικό είναι ότι αναγνωρίζονται μισθολογικά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ, χωρίς να απαιτείται συνάφεια με την θέση εργασίας.

Επίσης, προβλέπονται τα οικογενειακά επιδόματα 100 ευρώ επίδομα γάμου για όλους και 50 ευρώ για κάθε παιδί.

«Πληρωνόμαστε με το μισθολόγιο του δημοσίου, το ενιαίο μισθολόγιο» θα πει την ίδια ώρα ο Νίκος Κιουτσιούκης, σημειώνοντας πως για να φτάσει κάποιος τις αμοιβές που ακούγονται θα πρέπει να δουλεύει χωρίς ρεπό και αργίες.

«Νομίζω ότι είναι άλλη μία υπερβολή, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν πάλι για τους εργαζόμενους του ΟΣΕ. Άλλωστε όλοι γνωρίζουν ότι οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ υπάγονται στο ενιαίο μισθολόγιο, το οποίο θεσπίστηκε την περίοδο των μνημονίων, άρα λοιπόν είναι αδύνατο να μιλάμε για αυτά τα ποσά, τα οποία και εγώ διάβασα δεξιά και αριστερά. Το θεωρώ αδύνατο. Εκτός πια αν οι εργαζόμενοι εργάζονται 30 ημέρες τον μήνα», συμπλήρωσε ο κ. Κουτσιούκης.

Σαν παράδειγμα με 40 χρόνια υπηρεσίας οι εργαζόμενοι αναφέρουν πως ο καθαρός μισθός χωρίς υπερωρίες είναι γύρω στα 1300 με 1400 ευρώ. Σε αυτά βέβαια θα πρέπει να προστεθούν και οι διάφορες παροχές και υπερωρίες.

Αναλυτικά τι προβλέπει η σύμβαση εργασίας

Άρθρο 11: Σε περίπτωση περιστατικού αυτοκτονίας ή απόπειρα αυτοκτονίας επιβάτη ή άλλου ατυχήματος, που έχει ως αποτέλεσμα το θάνατο ατόμου ή τον τραυματισμό του στην τροχιά του σιδηροδρομικού δικτύου χορηγείται ειδική άδεια 7 ημερών.

Άρθρο 20: Για τα τέκνα που σπουδάζουν εντός Ελλάδας εκτός της μόνιμης κατοικίας των γονέων τους χορηγείται κατ’ έτος το ποσό των 500€

Άρθρο 30: Στην περίπτωση θανάτου από αποδεδειγμένο εργατικό ατύχημα θα καταβάλεται στους δικαιούσους της σύνταξης του αποβιώσαντος ως αποζημίωση το ποσό των 35.000€

Άρθρο 33: Χορηγείται δωροεπιταγή στους εργαζόμενους ποσού 200 € ετησίως

Άρθρο 42: Για τους εργαζόμενους που ολοκληρώνουν ή αναλαμβάνουν την εργασία τους μεταξύ των ωρών 24:00 – 6:00 ή αναλαμβάνουν την υπηρεσία τους σε ώρες που δεν λειτουργούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς η εταιρεία αναλαμβάνει την μεταφορά τους.

Άρθρο 45: Η αποζημίωση του προσωπικού λόγω παραίτησης ποσού 15.000 € καταβάλλεται σε δύο δόσεις.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις