Breaking news

Μετρό Θεσσαλονίκης
A

Συνεδρίασε το Συντονιστικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης στο οποίο συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, η αντιμετώπιση των συγκοινωνιακών προβλημάτων που θα φέρει επικείμενη διακοπή της λειτουργίας του Μετρό.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα σταματήσει να λειτουργεί από τη Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου για λόγους που επιβάλλονται από την σωστή σύνδεση της κύριας γραμμής με την επέκταση προς την Καλαμαριά.

Με στόχο την ανακούφιση των πολιτών από το κλείσιμο του Μετρό θα λειτουργήσουν εναλλακτικές γραμμές του ΟΑΣΘ κατά τη διάρκεια της διακοπής της λειτουργίας του Μετρό.

Συγκεκριμένα, θα λειτουργήσει η εναλλακτική γραμμή του ΟΑΣΘ «Μ1», η οποία θα διατρέχει τη διαδρομή του Μετρό κατά μήκος των λεωφόρων Κωνσταντίνου Καραμανλή, Εγνατίας και Μοναστηρίου, με συχνότητα 7 λεπτών στις ώρες αιχμής. Η διαδρομή αυτή είναι διάρκειας 40 λεπτών και θα περιλαμβάνει συνολικά 11 στάσεις.

Επιπλέον γνωστοποιήθηκε ότι θα ενισχυθούν με πρόσθετα δρομολόγια οι γραμμές 3Κ, 31 και 39 από τον ΟΑΣΘ και η γραμμή 58 από τα ΚΤΕΛ.

Έρχεται και δεύτερη διακοπή του μετρό το 2026

Σημειώνεται, ότι όπως γνωστοποίησε από την υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νίκος Ταχιάος ο οποίος συμμετείχε στο Συντονιστικό, εκτός από την επικείμενη διακοπή της λειτουργίας του Μετρό από τις 10 Νοεμβρίου μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου θα ακολουθήσει και δεύτερη διακοπή, διάρκειας επίσης ενός μήνα στο νέο έτος.

Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο η δεύτερη διακοπή είναι επίσης απαραίτητη προκειμένου να γίνουν όλες οι αναγκαίες πιστοποιήσεις των συστημάτων και των νέων συρμών.

Κυρανάκης: «Θέλουμε να βάζουμε πρώτη την ασφάλεια;»

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης ο οποίος συμμετείχε στο Συμβούλιο δήλωσε μετά τη συνεδρίαση: «Θέλουμε να βάζουμε πρώτη την ασφάλεια; Αν θέλουμε να βάζουμε πρώτη την ασφάλεια θα πρέπει τα δοκιμαστικά δρομολόγια των νέων συρμών που ήρθαν – οι επτά πρώτοι συρμοί έχουν έρθει από το σύνολο των δεκαπέντε – να γίνουν απρόσκοπτα».

Και συνέχισε: «Για να γίνουν απρόσκοπτα πρέπει η γραμμή να είναι διαθέσιμη, άρα θέλουμε να παρακαλέσουμε τα μέσα ενημέρωσης, τα οποία πολλές φορές για λόγους ταχύτητας βάζουν απλά έναν τίτλο, να εξηγήσουν στον κόσμο για ποιόν λόγο γίνεται αυτό. Γίνεται γιατί έχουν έρθει νέοι συρμοί σε μια νέα γραμμή και αυτοί οι νέοι συρμοί πρέπει να δοκιμαστούν, πρέπει να εκτελέσουν χιλιάδες χιλιόμετρα με ασφάλεια, χωρίς  χρονική πίεση ώστε όταν ανοίξει το Μετρό να μπορεί να εξυπηρετείται σωστά ο κόσμος. Αυτό γίνεται στην πόλη».

Τέλος, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ανακοίνωσε στο πλαίσιο της σύσκεψης ότι πραγματοποιήθηκε το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο στην προαστιακή γραμμή του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού με την Σίνδο και η συγκεκριμένη γραμμή θα αρχίσει να λειτουργεί νωρίτερα από την αρχική εξαγγελία, δηλαδή από τα τέλη Νοεμβρίου και όχι από το τέλος του έτους.

Παράλληλα  δημοπρατείται εντός του επόμενου μήνα, όπως πρόσθεσε, το έργο για τον Δυτικό Προαστιακό και τους υπόλοιπους επτά σταθμούς στον βόρειο κλάδο του έργου και οι σταθμοί θα παραδίδονται τμηματικά, ώστε να μπορέσουν  οι περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης επιτέλους να έχουν απρόσκοπτη συγκοινωνιακή πρόσβαση σε σταθερή τροχιά. 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις