Αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης προχώρησαν τα ξημερώματα στη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού, ο οποίος κινούνταν με ταχύτητα που ξεπερνούσε κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο.
Ειδικότερα, το όχημά του καταγράφηκε να αναπτύσσει ταχύτητα 195 χλμ./ώρα σε σημείο της Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο είναι 90 χλμ./ώρα.
Σε βάρος του νεαρού σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία παραπέμπεται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.