Από την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025, χρήστες της πλατφόρμας mySchool αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά την επικοινωνία με το Helpdesk, καθώς παρατηρείται χαμηλή ποιότητα ήχου στις κλήσεις από την πλευρά των υπαλλήλων προς τους καλούντες.
Όπως ξεκαθαρίζει η επίσημη ανακοίνωση της πλατφόρμας, το ζήτημα δεν αφορά τη λειτουργία ή τις υποδομές του mySchool, αλλά τη γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης. Η τεχνική διερεύνηση είναι σε εξέλιξη από τον ΟΤΕ, προκειμένου να αποκατασταθεί η ομαλή επικοινωνία το συντομότερο δυνατό.
Οι χρήστες πρέπει να γνωρίζουν ότι η πλατφόρμα λειτουργεί κανονικά και το πρόβλημα περιορίζεται μόνο στην ποιότητα ήχου κατά τις κλήσεις προς το Helpdesk. Το υπουργείο Παιδείας συνεργάζεται με τον ΟΤΕ για την άμεση επίλυση του τεχνικού ζητήματος.