Breaking news

ergazomenoi-ergasia-doyleia.jpg
A

Ο ιδρυτής μιας εταιρείας αναζήτησης ταλέντων και στελεχών, William Vanderbloemen, μίλησε στο CNBC και ανέλυσε τους επτά βασικούς τύπους των εργαζομένων που έχει συναντήσει ως CEO τα τελευταία 15 χρόνια.

«Τα τελευταία 15 χρόνια, έχω πάρει συνεντεύξεις με περισσότερους από 30.000 υποψηφίους. Η δουλειά μου είναι να εντοπίζω τα καλύτερα από τα καλύτερα ταλέντα.  Αλλά δεν καλύπτω μόνο θέσεις προσωπικού - βρίσκω τους επόμενους σούπερ σταρ για κορυφαίες εταιρείες: τους ασυνήθιστα ταλαντούχους, τους αβίαστα ηγέτες, τους ακαταμάχητα κερδισμένους. Τους αποκαλώ ''μονόκερους'' γιατί είναι οι πιο σπάνιοι», δήλωσε ο Vanderbloemen.

Με βάση τη συνέντευξη του CEO Vanderbloemen, αυτοί είναι οι επτά τύποι επιτυχημένων προσωπικοτήτων που αποτελούν το όνειρο κάθε εταιρείας:

1. Ο γρήγορος

Το να είσαι γρήγορος δεν σημαίνει ότι λες «ναι» σε όλα. Σημαίνει να διακρίνεις γρήγορα τι χρειάζεται άμεση απάντηση και τι όχι.

Δεν υπάρχει αναστάτωση. Οι γρήγοροι τύποι εργαζόμενων είναι αποφασιστικοί, θα παίξουν σκληροπυρηνικά με επιμονή και αποτελεσματικότητα και θα ολοκληρώσουν τη δουλειά τους στην ώρα τους.

Πώς θα καλλιεργήσετε τη γρήγορη νοοτροπία;

  • Ξεκαθαρίστε ότι εκτιμάτε τον γρήγορο χρόνο απόκρισης.
  • Ορίστε γρήγορες, εφικτές προθεσμίες: Δεν χρειάζεστε ένα μήνα για να κάνετε τις επιλογές παροχών σας.

2. Ο αυθεντικός 

Κανείς δεν περιμένει από εσάς να είστε τέλειοι στη δουλειά σας, ειδικά στην αρχή. Αλλά το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να μην είσαι αυθεντικός.

Όταν τα μπερδεύεις, να είσαι ανοιχτός σε αυτό. Οι αυθεντικοί άνθρωποι έχουν τον τρόπο να μοιράζονται τα λάθη τους με ταπεινοφροσύνη.

Πώς θα καλλιεργήσετε την αυθεντική νοοτροπία;

  • Παραδεχτείτε τα λάθη σας και προχωρήστε.
  • Αν δυσκολεύεστε, να είστε ειλικρινείς και να ζητάτε βοήθεια.

3. Ο επιλυτής

Όταν αντιμετωπίζουν προκλήσεις, οι άνθρωποι μπορούν είτε να επιλέξουν να είναι από την πλευρά του προβλήματος είτε από την πλευρά της λύσης. Όσοι επιλέγουν να βρουν λύσεις, που αρνούνται να γίνουν θύματα και που ξοδεύουν ενέργεια για να ξεπεράσουν αυτές τις προκλήσεις είναι αναντικατάστατοι.

Αλλά δεν απαιτούν όλα τη λύση τους. Μερικές φορές οι άνθρωποι χρειάζονται απλώς κάποιον να τους ακούσει. Έχετε υπόψη σας πού ακονίζετε τις δεξιότητές επίλυσης κρίσεων που έχετε, ώστε να μην χάνετε το χρόνο σας.

Πώς θα καλλιεργήσετε τη νοοτροπία επίλυσης;

  • Η γλώσσα μετράει: Επαναπροσδιορίστε τα προβλήματα ως δυνατότητες.
  • Αντί να παραπονιέστε, φέρτε λύσεις στη συζήτηση

4. Αυτός με την αυτογνωσία

Το να γνωρίζετε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία σας και να κατανοείτε πώς να προσεγγίζετε κρίσιμες συζητήσεις είναι ίσως πιο σπάνιο από ποτέ.

Οι άνθρωποι που έχουν επίγνωση του εαυτού τους είναι λιγότερο πιθανό να καταλαμβάνουν περιττό χώρο στις συναντήσεις, να σπαταλούν τον χρόνο των ανθρώπων ή να κάνουν τους άλλους να νιώθουν άβολα. Όταν τους δοθεί εποικοδομητική και γνήσια ανατροφοδότηση, θα το λάβουν υπόψη τους.

Πώς θα καλλιεργήσετε τη νοοτροπία της αυτογνωσίας;

  • Μην παίρνετε προσωπικά τα σχόλια. Χρησιμοποιήστε τα ως εργαλείο για να γίνετε ακόμα καλύτεροι στη δουλειά σας.
  • Σεβαστείτε τους άλλους και να προσέχετε τις συνήθειές σας στις συναντήσεις.

5. Ο περίεργος 

Ο Steve Jobs είπε κάποτε: «Πολλά από αυτά που συνάντησα ακολουθώντας την περιέργεια και τη διαίσθησή μου αποδείχτηκαν ανεκτίμητα αργότερα». Έτσι, πολλά από τα μεγαλύτερα μυαλά της ανθρωπότητας γιορτάζουν την περιέργεια ως βασικό παράγοντα της επιτυχίας τους.

Δεν είναι εύκολο όμως. Αυτό που μας περιβάλλει σε τακτική βάση είναι εγκόσμιο και βαρετό. Έτσι, όταν ένας υποψήφιος είναι περίεργος, υποδηλώνει γνήσια δέσμευση και ενδιαφέρον πέρα ​​από ένα μισθό.

Πώς θα καλλιεργήσετε την περίεργη νοοτροπία;

  • Όταν εμφανίζονται προκλήσεις, κάντε ερωτήσεις πριν προτείνετε λύσεις.
  • Το να μείνεις περίεργος είναι πράξη, όχι θέση. Μείνετε ενημερωμένοι διαβάζοντας βιβλία, παρακολουθώντας εκπαιδευτικό περιεχόμενο, παρακολουθώντας τα νέα.

6. Ο συμπαθής

Συχνά, ο υποψήφιος που επικρατεί του συνόλου, είναι απλώς αυτός που τα πάει καλά με τους άλλους. Πολλές εταιρείες καταλήγουν να πρέπει να απολύσουν (ή να εύχονται να μπορούσαν να απολύσουν) αυτόν που προκαλεί τη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια στο προσωπικό.

Αλλά οι συμπαθείς έχουν τη δυνατότητα να παραμείνουν απασχολούμενοι και ακόμη και να προαχθούν απλά μέσω της σχεσιακής δικαιοσύνης, ενός αποθέματος καλής θέλησης που έχουν δημιουργήσει με ένα άλλο άτομο με την πάροδο του χρόνου.

Πώς θα καλλιεργήσετε τη νοοτροπία του συμπαθή;

  • Αφιερώστε λίγα λεπτά στην αρχή των συναντήσεων για να μιλήσετε για κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τη δουλειά.
  • Θυμηθείτε ονόματα. Μπορεί να φαίνεται σαν ένα μικρό πράγμα, αλλά στην ουσία λέει: «Με ενδιαφέρεις αρκετά ώστε να ξέρω ποιος είσαι».

7. Ο παραγωγικός

Δεν υπάρχει μια μοναδική συνταγή για την παραγωγικότητα. Το να είσαι παραγωγικός, εξαρτάται από τρεις παράγοντες:

  • να ξέρεις πώς να δουλεύεις καλύτερα,
  • να είσαι οργανωμένος και
  • να εκτιμάς τα αποτελέσματα σε σχέση με την παραγωγή.

Πώς θα καλλιεργήσετε την νοοτροπία του παραγωγικού;

  • Καταγράψτε τις τρεις πιο σημαντικές εργασίες κάθε μέρα.
  • Παρακολουθήστε την παραγωγικότητά σας. Αυτό είναι εξαιρετικό για κριτικές για το τέλος του έτους και συζητήσεις που σχετίζονται με την εργασία, αλλά και για τις δικές σας γνώσεις σχετικά με το τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Με πληροφορίες του CNBC.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις