Breaking news

Γεωπονικό Πανεπιστήμιο
A
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Στο νοσοκομείο με τροφική δηλητηρίαση κατέληξαν 30 φοιτητές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που επισκέφτηκαν το Καρπενήσι προκειμένου να παραστούν σε συνέδριο. 

Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της Τετάρτης όταν 30 φοιτητές (από τους 50 που συμμετείχαν στην εκδρομή) άρχισαν ξαφνικά να παρουσιάζουν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, με εμετούς, διάρροιες και πυρετό.

Οι φοιτητές μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Καρπενησίου. Σήμερα, Παρασκευή, συνεχίζουν να νοσηλεύονται πέντε φοιτητές στο νοσοκομείο, ενώ οι υπόλοιποι έχουν λάβει εξιτήριο. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι φοιτητές έτρωγαν καθημερινά πρωινό στο ξενοδοχείο που διέμεναν, ενώ γευμάτισαν και όλοι μαζί σε μία τοπική ταβέρνα. 

Οι Αρχές ξεκίνησαν έρευνες για το περιστατικό, ενώ μια φοιτήτρια προχώρησε σε καταγγελία.

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις.
Βάλε το proson.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Δημοφιλείς Ειδήσεις