Breaking news

ΗΣΑΠ: Λιποθυμία οδηγού λόγω χαλασμένου κλιματισμού - Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ
A

Λιποθυμικό επεισόδιο εργαζόμενου οδηγού στη Γραμμή 1 του ηλεκτρικού, μεταξύ Θησείου και Πειραιά, λόγω χαλασμένου κλιματισμού στον θάλαμο οδήγησης συνέβη την Πέμπτη 26 Ιουλίου.

Ειδικότερα, όπως καταγγέλλει το σωματείο εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ σε χθεσινή ανακοίνωσή του, «στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης που δεν υπάρχει κλιματισμός και κατ' επέκταση καμία προφύλαξη από τη θερμική καταπόνηση, πιο εύκολα μπορεί ο συνάδελφος οδηγός να τηγανίσει αυγά στην "εστία" - "τράπεζα χειρισμού", παρά να χειριστεί το τρένο».

Από την άλλη η ΣΤΑΣΥ, σε σημερινή της ανακοίνωση αναφέρει ότι δεν υπήρξε λιποθυμία αλλά αδιαθεσία και ότι «στον οδηγό παρασχέθηκε βοήθεια από το ΕΚΑΒ και με δική του ευθύνη αποχώρησε, χωρίς να αιτηθεί τη διακομιδή του στο νοσοκομείο».

Η ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων

«Το περιστατικό λιποθυμίας συναδέλφου ηλεκτροδηγού στη Γραμμή 1 των π. ΗΣΑΠ, χθες το απόγευμα, λόγω των συνθηκών εργασίας που μόνο άψογες δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, ήρθε για να "πιστοποιήσει" αυτό που λέγεται ωμή αλήθεια! Ποια είναι αυτή; Είναι το αποτέλεσμα -της γενικευμένης πλέον- απαξίωσης του δικτύου! Κοντολογίς, οι ελάχιστοι συρμοί που κυκλοφορούν στο δίκτυο, υπολειτουργούν και συνεπώς η εξασφάλιση βασικών υποδομών (όπως στοιχειώδης και όχι όπως αντιλαμβανόμαστε συνήθως για ασφαλή εργασία, επάρκεια τροχαίου υλικού κ.α.).

Συγκεκριμένα, στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης που δεν υπάρχει κλιματισμός και κατ' επέκταση καμία προφύλαξη από τη θερμική καταπόνηση, πιο εύκολα μπορεί ο συνάδελφος οδηγός να τηγανίσει αυγά στην "εστία" - "τράπεζα χειρισμού", παρά να χειριστεί το τρένο!!! Αναφορικά με την κατάσταση στα βαγόνια, εκεί ταιριάζει γάντι η έκφραση "δεν περιγράφω άλλο!!!". Οργισμένοι επιβάτες, αφενός έχουν όλα τα δίκια του κόσμου, αφετέρου ξεσπούν την οργή τους σε λάθος κατεύθυνση (στους ηλεκτροδηγούς και στους σταθμάρχες) σε βαθμό λίγο πριν τη χειροδικία!!...

Αδυνατούμε να κατανοήσουμε για ποιόν ή ποιούς λόγους, καίτοι για την εκτέλεση των καλοκαιρινών δρομολογίων χρειάζονται λιγότεροι συρμοί, δεν υπάρχει διαθεσιμότητα οχημάτων που να παρέχουν τα αυτονόητα! Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος σε διοικητικό επίπεδο αυτής την κατάντια ή μήπως πάλι ευθύνονται οι εργαζόμενοι;; Δεν θα εκπλαγούμε εάν κληθούν να απολογηθούν και για τα λιποθυμικά επεισόδια των νέων και άπειρων συναδέλφων που μπαίνουν καθημερινά μόνοι τους, εξαιτίας της πλάτης που βάζουν καθημερινά για να βγαίνουν τα δρομολόγια!!

Καλούμε τη Διοίκηση να μην μείνει σε γενικές και αόριστες ευχές και διαπιστώσεις! Να λάβει άμεσα μέτρα, ώστε να δρομολογηθούν σε όλες τις Γραμμές συρμοί, οι οποίοι να τηρούν στο ελάχιστον τους όρους που αντιστοιχούν σε σοβαρή και αξιόπιστη εταιρεία παροχής συγκοινωνιακού έργου!!».

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ

Αναφορικά με το περιστατικό αδιαθεσίας και όχι λιποθυμίας -όπως χαρακτηριστικά διευκρινίζει η ΣΤΑΣΥ- οδηγού στη Γραμμή 1 του μετρό το απόγευμα της Πέμπτης 24 Ιουλίου, η ΣΤΑΣΥ επισημαίνει τα ακόλουθα:

«Το τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού της καμπίνας του οδηγού προέκυψε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου και ενώ ο συρμός ήταν λειτουργικός από την έναρξη της κυκλοφορίας στις 5μιση το πρωί.

Όταν ο οδηγός ενημέρωσε για τη βλάβη, δόθηκε εντολή απόσυρσης του συρμού στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά.

Κατά τη διάρκεια της διαδρομής και συγκεκριμένα στον σταθμό Θησείο, ο οδηγός ενημέρωσε το Κέντρο Ελέγχου, πως ένοιωσε αδιαθεσία. Σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, κλήθηκε το ΕΚΑΒ και τον συρμό οδήγησε στην τεχνικοεπισκευαστική βάση του Πειραιά άλλος οδηγός.

Στον οδηγό παρασχέθηκε βοήθεια από το ΕΚΑΒ και με δική του ευθύνη αποχώρησε, χωρίς να αιτηθεί τη διακομιδή του στο νοσοκομείο.

Σε περιόδους υψηλών θερμοκρασιών, η ΣΤΑ.ΣΥ προγραμματίζει επιπλέον βάρδιες 4 οδηγών, ώστε να μειώνεται ο χρόνος παραμονής των οδηγών στην καμπίνα τους. Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα 12:00-18:00 τα διαλείμματα των οδηγών γίνονται πιο συχνά από τα συνηθισμένα, ούτως ώστε ο χρόνος συνεχούς οδήγησης να μην υπερβαίνει τη 1 ώρα.

Η λειτουργία της τεχνικοεπισκευαστικής βάσης του Πειραιά παραμένει αδιάλειπτη και υπό δύσκολες συνθήκες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ εργάζονται για την αποκατάσταση των τεχνικών βλαβών που ανακύπτουν καθημερινά. Για την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της βάσης, το αμέσως επόμενο διάστημα προκηρύσσεται η πρόσληψη 104 επιπλέον τεχνικών».

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις