Breaking news

TRAINOSE
A

Επανεκκινούν από αύριο, Τετάρτη 22 Μαρτίου τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού σιδηρόδρομου.

Εχθές, Δευτέρα, συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων. Στη συνεδρίαση πάρθηκε η απόφαση οι αμαξοστοιχίες να κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν, σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής, όπως ακριβώς έγινε το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού, θα υπάρχουν αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας συνοδός ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες, σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα, ήταν μόνο ένας.

Διαβάστε επίσης: Τέμπη: Ξύπνησε η 25χρονη που ήταν σε κώμα - Η κατάσταση της υγείας της

Επίσης συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες. Αποφασίστηκε να γίνονται ασκήσεις ετοιμότητας επί χάρτου αλλά και στο πεδίο με σενάρια αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών και θα συμμετέχουν Αστυνομία, Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ.

Τα δρομολόγια που εκκινούν από την Τετάρτη 22 Μαρτίου

  1. Ο Προαστιακός Πειραιάς – Αεροδρόμιο – Λιόσια – Χαλκίδα
  2. Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα & Δράμα
  3. Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη
  4. Προαστιακός Πάτρα – Ρίο

Τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων

Θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής (όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση).

Από αύριο θα υπάρχουν σε όλα τα δρομολόγια και του προαστιακού αυστηρά δύο μηχανοδηγοί και τουλάχιστον ένας σύνοδος αλλά και δύο σταθμάρχες σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα ήταν ένας όπως σε Παλαιοφάρσαλο, Λιτόχωρο, Πλατύ. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Μείωση ταχύτητας:

  • 80 χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς
  • 100 χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Παράλληλα θα υπάρξει σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).

Θα αναβαθμιστούν οι υποδομές με ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα, ενώ άμεσα πρόκειται να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάταξη και συντήρηση των σηράγγων.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις

Επανάσταση

Η ντροπή της Ελλάδας με το που ξαναγεννήθηκε: αυτοί που δολοφόνησαν τον Καποδίστρια αντί να λογοδοτήσουν απόλαυσαν αξιώματα – Οι Μεγάλες Δυνάμεις πίσω από το φονικό

Η ντροπή σέρνεται σαν σκιά πίσω από την Ελλάδα, με το που ξαναγεννήθηκε μετά την Επανάσταση του...