Breaking news

Ηλεκτρικος ΗΣΑΠ
A

Ενήμερη φαίνεται πως είναι η ΣΤΑ.ΣΥ. για τα προβλήματα στατικότητας στη στάση της Γραμμής 1 του Μετρό «Μοναστηράκι» όπως φαίνεται από την επίσημη απάντηση που δημοσίευσε σήμερα.

Συγκεκριμένα, στην απάντηση της η εταιρεία αναφέρει ότι, μετά από επιτόπιες αυτοψίες που πραγματοποιήσαν τα τεχνικά συνεργεία, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει η ανάγκη συνολικών παρεμβάσεων, χωρίς ωστόσο να συντρέχει άμεσος κίνδυνος για τους επιβάτες. 

Σύμφωνα με την ενημέρωση, η εταιρεία προχώρησε στην ανάθεση της εκπόνησης μελέτης που θα αποτιμήσει τις λεπτομερώς την υφιστάμενη δομική κατάσταση του σταθμού και θα ορίζει τις απαραίτητες τεχνικές λύσεις και παρεμβάσεις. Σημειώνεται ότι ο μεταλλικός φορέας του στεγάστρου ενισχύθηκε τελευταία φορά το 2000, κατά την κατασκευή του σταθμού της Γραμμής 3 του Μετρό.

Στην απάντηση της η ΣΤΑ.ΣΥ. κάνει επίσης λόγο για συνεχείς και διαχρονικές φθορές καθώς ο σταθμός του ηλεκτρικού στο Μοναστηράκι χρονολογείται από τα τέλη του 19ου αιώνα. 

Η απάντηση της ΣΤΑ.ΣΥ.

«Σε απάντηση αναφορών στον Τύπο, για τον σταθμό της Γραμμής 1 Μοναστηράκι, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα παρακάτω:

  • Ο σταθμός της Γραμμής 1 του Μετρό «Μοναστηράκι» εμφανίζει διαχρονικά συνεχείς φθορές στην τοιχοποιία και το μεταλλικό στέγαστρο, λόγω παλαιότητας (τέλη του 19ου αιώνα) και υγρασίας, που δημιουργεί η εισροή υδάτων από το επίπεδο της πλατείας. Ο μεταλλικός φορέας του στεγάστρου ενισχύθηκε το 2000, κατά την κατασκευή του σταθμού της Γραμμής 3 του Μετρό.
  • Οι επιτόπιες αυτοψίες των τεχνικών συνεργείων της ΣΤΑ.ΣΥ και οι αναφορές επιβατών και μέσω της πλατφόρμας oasa.gr κατέδειξαν την ανάγκη συνολικών παρεμβάσεων στον σταθμό Μοναστηράκι (Γραμμή 1 Μετρό), δίχως να συντρέχει άμεσος κίνδυνος για τους χρήστες του.
  • Η ΣΤΑ.ΣΥ ανέθεσε σε πρώτη φάση την εκπόνηση μελετών, που θα αποτιμήσουν και θα αποτυπώσουν λεπτομερώς την υφιστάμενη δομική κατάσταση του σταθμού (κλειστοί χώροι, μεταλλικό στέγαστρο) και θα καθορίσουν τις τεχνικές λύσεις και παρεμβάσεις, στις οποίες θα προχωρήσει η εταιρεία.
  • Παράλληλα, για τη συνολική ανακαίνιση του σταθμού, υλοποιείται αυτήν την περίοδο ένα πλέγμα τεχνικών παρεμβάσεων, που περιλαμβάνει την τοποθέτηση πρόσθετων ενισχυτικών υδρορροών, εργασίες επιχρισμάτων και χρωματισμού, την επισκευή των ξύλινων εξωτερικών θυρών, την εφαρμογή τεχνικής λύσης για τον περιορισμό του κενού μεταξύ συρμού και αποβάθρας, καθώς και την αντικατάσταση παλαιών φωτιστικών και λαμπτήρων φθορίου με φωτιστικά και λαμπτήρες τεχνολογίας Led».
Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις