Breaking news

INTIME NEWS
A

Εγκρίθηκαν οι πρώτες επιδοτήσεις για τα «Πράσινα ταξί», οι οποίες φορούν επτά περιπτώσεις που επιδοτούνται με ποσά από 19.338 ευρώ έως 23.000 ευρώ και με τη συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη να φτάνει τις 149.828,43 ευρώ.

Να σημειωθεί ότι είχαν υποβληθεί και άλλες πέντε αιτήσεις οι οποίες απορρίφθηκαν.

Η σχετική απόφαση εκδόθηκε την περασμένη Παρασκευή 10 Μαρτίου από τη Γενική Διεύθυνση Ενέργειας (Αυτοτελές Τμήμα Ηλεκτροκίνησης) της Γ.Γ. Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών του ΥΠΕΝ.

Σημειώνεται ότι οι ωφελούμενοι/τελικοί αποδέκτες ενημερώνονται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος υποβολής για την υπαγωγή της αίτησης από το Φορέα Διαχείρισης και ότι θα πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής επιστολής έγκρισης της αίτησής τους, καθώς ο Φορέας Διαχείρισης, βάσει των δικαιολογητικών που έχουν ήδη προσκομισθεί και όσων θα προσκομισθούν στη φάση ολοκλήρωσης και καταβολής της ενίσχυσης, θα διενεργήσει σε επόμενο στάδιο (και σε κάθε περίπτωση πριν την καταβολή των ωφελημάτων) τους απαραίτητους ελέγχους για τη διαπίστωση της τήρησης του συνόλου των όρων και προϋποθέσεων του προγράμματος.

Σε περίπτωση που προκύψει ότι δεν πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις ο Φορέας Διαχείρισης προβαίνει σε ανάκληση της απόφασης υπαγωγής.

Οι ωφελούμενοι

Ωφελούμενοι του προγράμματος είναι όλοι οι ιδιοκτήτες οχημάτων Ταξί κατηγορίας ElJR05 και παλαιότερης, με βάση την άδεια κυκλοφορίας.

Η επιδότηση (οικολογικό bonus) ανέρχεται σε ποσοστό 40%, με το μέγιστο ποσό να φθάνει τις 22.500 ευρώ. Επίσης, λαμβάνεται ειδική μέριμνα για τα ΑμεΑ, τις οικογένειες με 3 εξαρτώμενα τέκνα και άνω και τους νέους έως 29 ετών, με ξεχωριστή προσαύξηση σε κάθε κατηγορία.

Η νέα δράση «Πράσινα Ταξί» συνολικού προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας με σκοπό την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στο στόλο των οχημάτων Ταξί που κυκλοφορούν εντός της ελληνικής επικράτειας με αντικατάσταση περίπου 2.000 παλιών και ρυπογόνων  ταξί με νέα αμιγώς ηλεκτρικά.

Οι όροι του προγράμματος

Στους ειδικούς όρους και υποχρεώσεις περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

  • Ο ωφελούμενος/τελικός αποδέκτης, εφόσον έχει ολοκληρώσει το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο του εγκεκριμένου αιτήματος, δύναται να αιτηθεί την καταβολή της αναλογούσας δημόσιας ενίσχυσης.
  • Καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης επιτρέπεται μία τροποποίηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου, εφόσον δεν αυξάνεται η αρχικά εγκριθείσα επιχορήγηση και εφόσον με την αιτούμενη διαμόρφωση ή τροποποίηση δεν αλλοιώνονται οι προϋποθέσεις ένταξης στο πρόγραμμα.
  • Ο ωφελούμενος/τελικός αποδέκτης της παρούσας δράσης θα πρέπει να μην έχει επιδοτηθεί για το ίδιο όχημα μέσω οποιασδήποτε άλλης δράσης επιδότησης και να μην διαθέτει ενεργό αίτημα επιδότησης για το ίδιο όχημα στη δράση «Κινούμαι Ηλεκτρικά-Α’ και Β’ κύκλος» και «e- Astypalea» (είτε σε φάση υπαγωγής είτε σε φάση ολοκλήρωσης),
  • Θα πρέπει να διατηρήσει το όχημα που αγόρασε μέσω της δράσης στην κατοχή του τουλάχιστον για δυο έτη, από την ημερομηνία ταξινόμησης και να διαθέτει Ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας.
  • Σε περίπτωση επιδότησης σημείου επαναφόρτισης Η/Ο το σημείο επαναφόρτισης Η/Ο να λειτουργεί για τουλάχιστον 36 μήνες από την πληρωμή του ποσού χρηματοδότησης και να τοποθετείται, τεκμηριωμένα, σε ιδιόκτητο ή μισθωμένο από τον ωφελούμενο χώρο. Αντίστοιχα, σε περίπτωση χρονομίσθωσης η ισχύς του μισθωτηρίου συμβολαίου να μην είναι μικρότερη των 36 μηνών.

 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις