Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα, Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου, η απόφαση του Δήμου Αθηναίων για την επιστροφή πινακίδων κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, στο πλαίσιο διευκόλυνσης των μετακινήσεων κατά την εορταστική περίοδο.
Η πρωτοβουλία αφορά οδηγούς των οποίων οι πινακίδες είχαν αφαιρεθεί από τη Δημοτική Αστυνομία, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Πού και πότε γίνεται η παραλαβή των πινακίδων
Ώρες και διεύθυνση εξυπηρέτησης
Η παραλαβή πραγματοποιείται στα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας:
-
Διεύθυνση: Λιοσίων 22
-
Ώρες λειτουργίας: 09:00 – 14:30
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει προηγουμένως να έχουν καταβάλει το προβλεπόμενο πρόστιμο.
Απαραίτητα δικαιολογητικά για την επιστροφή πινακίδων
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απαιτείται η προσκόμιση των εξής εγγράφων:
-
Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
-
Ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ
-
Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο
Παραλαβή από τρίτο πρόσωπο
Η παραλαβή μπορεί να γίνει και από τρίτο άτομο, εφόσον υπάρχει θεωρημένη εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Ποιες περιπτώσεις εξαιρούνται από την επιστροφή
Πότε δεν επιστρέφονται πινακίδες και άδειες
Η απόφαση δεν ισχύει για όλες τις παραβάσεις. Συγκεκριμένα, δεν επιστρέφονται πινακίδες και άδειες οδήγησης όταν η αφαίρεση αφορά:
-
Αντικοινωνική στάθμευση, όπως:
-
Ράμπες ΑμεΑ
-
Σημεία αποκλειστικής πρόσβασης
-
Παραβάσεις σήμανσης Ρ-71 και Ρ-72
-
-
Περιπτώσεις που συνδέονται με δικαστικές αποφάσεις
Η συγκεκριμένη παρέμβαση του Δήμου Αθηναίων στοχεύει στη βελτίωση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πρωτεύουσας κατά την περίοδο αυξημένης κίνησης των Χριστουγέννων, μειώνοντας τα προβλήματα μετακίνησης και εξυπηρετώντας χιλιάδες πολίτες